Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Thezz.. jag tycker du ska vänta till vul... för annars finns risken att du kommer försöka dämpa mamsens glädje med att ni/du inte är helt säker mm... oron kan växa innan vul för att man känner att nu bara mååste det gå vägen... nej jag skulle väntat, vänta tills du kan sjuunga ut det gladeligen

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... morron.. i min mage ömmar det med! Hur känns ditt?

• Hannnas

magda... ömmar oxå lite nedanför snett nästan brevid naveln på vä sida... sträcker inte som ligament utan ömmar mer som ett blåmärke verkar komma o gå dessutom...

Nä nu mår jag så jäkla illa... lägger mig på soffan ett tag...

• Hannnas

Lättja.. låter som det kan vara gulkroppen det där oxå? den ska ju skrumpna runt v12-13 och den kan ju växa till sig istället o ömma o ha sig... men det är ingen fara isf utan mest obehagligt

• Hannnas

Tibax... har precis pressat i mig en lyxmåltid.. Nudlar så nu har lite energi kommit åter..

Känner igen det där med att man blir proppmätt på ingenting, samtidigt som man är konstant vrålhungrig, nästan odefinierbart hungrig

• Hannnas

Thezz.. vilket är det magiska klockslaget imorgon som vi ska tänka på dig o R ?

• Hannnas

Thezz... men kl 11 är bättre än kl 15.. får se det så, men jag fattar, många onda tankar som hinner virvla innan man ligger där i den berömda stolen... men det kommer gå jättefint! Glöm nu inte att be om bild

Magda... KUL med kalas o nya kläder vill oxå köpa nytt, gillar MQs nya kollektion men den går ju inte att använda nu känner jag, vill ju ha nya vårskor o vårjacka först.. vad man nu ska ha för jacka i vår

• Hannnas

thezzz... jo det är ju det... men dessa jackor är oxå helt ostretchiga, o platta över magen... går ju bara int själv vill jag ha stövlar till våren, liknande jag har nu fast ljusa... lite boxarstil.. låter helknäppt kanske

• Hannnas

Dulia... kan förstå din oro... själv skulle jag inte heller vilja föda med snitt om det går att välja... men du, kan du inte bli "igångstartad" av alla de anledningarna som havandeskapsförgiftningen, notchen mm ???

• Hannnas

Dulia... ahh oki... Men kan du inte kontakta din BM, finns väl en kurator på MVC som man får prata med, om du behöver nu menar jag...

Svar på tråden Pladdertråden!