Pladdertråden!
Lättja... man kan ju anstränga sig endel utan att det är någon fara, glöm bara inte lyssna när kroppen säger ifrån...
Lättja... man kan ju anstränga sig endel utan att det är någon fara, glöm bara inte lyssna när kroppen säger ifrån...
Thezzz... näpp nu bestämmer vi att det SKA gå vägen!!! vul idag ju!!! kl 11!!
Jaz.. jag har inga särskilda biverkningar som jag märkt av Trombylen... mådde ju som värst när jag började med dem så OM jag haft biverkningar har jag inte märkt av det... Det enda jag märkt är ju att jag blöder sååå mkt lättare...
Magda.. ja då är vi två med mardrömmar ![]()
Jaz.. om jag får sår så har det svårt att sluta blöda, läpparna blöder en hel del, det är ju torrt o vinter men så är har det inte varit förr... näsblod... o vid nr2 ![]()
Magda.. haha Råttan har ju ingen koll alls på vad otäcka drömmar är ![]()
Magda ![]()
Min man är knasig... antingen drömmer han inte alls eller så drömmer han om bebisar... ![]()
Jaz.... vet ju att du fick ma i v16, hade du sett bebis levande på vul tidigare då? o vilken vecka hade de små gått bort? flåt igen för att jag är så på..
mår illa ![]()
Jaz.. mm det ÄR jag... sorry ![]()
Jaz.. ska på UL nästa vecka.. så ett till får jag nog inte
... vill att BM ska lyssna efter hjärtljuden idag men är nästan säker på att hon kommer vägra, de gör inte det innan v20 här.. suuuck...
Magda.. vad är det för bilder du är ute efter?? Kan du inte googla under bilder?