Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. tycker det var en rolig idé

Jaz.. taack gumman... ska ta hand om dig när du kommer in i denna läskiga fas.. gissar att du kommer få totalt psykbryt runt v14-17... *kram*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Jaz.. bra, håll dig borta från dem hellt o hållet.. jo jag hoppas hon mår bra... tänk vad jag skulle bli förvånad om det är en han

• Hannnas

Thezz.... när kommer du tillbaks till oss efter besöket??

Tess... hur känns det nu gumsi?? mindre än en vecka till BIM väl??

• Hannnas

thezz.. då sover jag med blää

tess... det låter ju jättebra!!!! Håller alla tummar o tår

Bel... kan jag säga det tydligare... självklart ska vi det *längtar*

• Hannnas

Jaz.. haha ja tänk om chansen är ju större att det blir en liten kille ja det spelar ingen roll om jag har fel iaf bara det kommer ut ett barn efter v28

• Hannnas

Thezz... vaaaarmt lycka till o har du möjlighet så skicka ett snabbmeddelande tidigare! Kraam

• Hannnas

Bel... nä vi tror tjej båda två... men det spelar som sagt ingen roll vad det blir, men blir kanske lite förvånade om det blir en grabb

• Hannnas

Tess.. vi vill båda kolla och ska göra det i göteborg runt v28 i maj

• Hannnas

Tess... ja jag ser bara fördelar förstår inte alls argument som "det är som att öppna paketet innan julafton" mm nä det känns som att man får möjlighet att knyta an på ett annat sätt redan innan, längtan blir mer efter en person än efter en undran om "vad det" är ...

Visst vill man vänta så är det ok men jag blir galen på alla de som reagerar som om det vore nåt negativt att kolla innan... känns som om man får omvärdera lite då, för förlossningen handlar väl om allt annat än just kön iaf...

Flera mammor uppger ju att det är först efter ett par dagar efter förlossningen som de ens inser vad som finns mellan benen på bebben så det är ju inte det som är det viktiga

• Hannnas

Bel... ja folk tänker inte innan de öppnar kakhålet ... vad är det för namn ni flundrar på *nyfis*

Svar på tråden Pladdertråden!