Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Bel.. gillar Isolde.. även om jag i vanliga fall inte är såå förtjust i de "nya" namnen.. men det är jag det... o du ska inte bry dig ett smack om vad andra tycker... det är ert barn!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. trist när ni vill olika ...

Cia... det är just det argumentet som jag inte tycker håller i VÅRT fall för jag bryr mig inte alls om vad det är för kön egentligen, att kolla handlar inte om det för mig utan mer känslan av vad det är för person och vem man väntar på

• Hannnas

Jaz... vi har inga bestämda namn på tös än anders vill Alva och vi båda gillar Lova... men vi får se... Stina gillar vi med finns ju en massa fina, tror att vi kommer ha en namnhög och bestämma oss när vi ser henne isf

• Hannnas

Cia.... hahaaaa du kan ju inte jämföra veta kön o öppna paket men som du säger... var o en gör som de vill och båda sätt är ju ok.. bara lite less på alla (särskilt generationerna äldre ) som nästan faaasar över detta

o Engla har jag på min lista men inte på vår gemensamma tyvärr.. än

• Hannnas

Bel.. hahaaa ja det är ju preciiis så man vill att ens man ska uppmärksamma situationen *not*

Magda... varför detta eviga bitskärandet?

Lurkis... ditt fel!! Jag kapitulerade precis o lunchade tidigt.. får väl äta en gång till sen ...

• Hannnas

Magda.. ahh den där metalltråden förklarade en del.... o det är nog syret som gör att frukten smakar annorlunda i bitar

Ang vikt... nu har jag jämför med min vikt i v12 o nu i v16.. då har jag gått upp exakt 1,7 kg... känns ganska normalt

• Hannnas

Magda.. hahaaa tror jag är nöjd med att jag går upp alls jag gjorde ju en superuppgång på dryga 20kg på mindre än 6 månader för ett par år sen så... haha nä jag klarar mig fiiint

• Hannnas

Dulia & Lurkis... var det inte väldigt lite att bara gå upp 6kg?

• Hannnas

Lurkis... ahhh oki, visste jag inte men det låter ju logiskt

• Hannnas

Jaz.. tack...

Magda.. vissa dagar är det så för mig... var så igår då jag säkert var över 10ggr på toan men idag är det lugnt...

Svar på tråden Pladdertråden!