Pladdertråden!
Thezz: Kramar om i massor.
Undrar också om du inte ska åka in? Mest för att lugna dig...
Thezz: Kramar om i massor.
Undrar också om du inte ska åka in? Mest för att lugna dig...
Hälsa Magda massor från oss alla.
Vi tänker på er och håller alla tummar och tår.
Jättefint av er att skicka ngt till Magda!
Vi vill nog alla vara med, men undrar hur det skulle gå att ordna...
Ni får hälsa så gott från oss ogravida istället! Vi bryr oss ju och tänker massor på henne.
Men Lättja: Du ska ju vara i "lyckliga trimestern" nu!
Men det är inget kul md en kropp som jobbar emot en...
Skickar en liten 
Då kontrar jag Lurkis
Jag hade bara jättebindor på BB (Knappt 2 dygn) sedan hade jag vanliga always med vingar i några veckor. 3 kanske. Blödde som vanlig mens under avslaget.
Jag snittades ju iofs, men de säger att det inte ska vara sån stor skillnad för det, utan mer från person till person eller snarare förlossning till förlossning.
Massor med kramar Magda.
Förstår att det måste varit jobbigt och rivit upp massa gamla känslor.
Antar att det var skönt att de beslutade om cerklage. Även om det innebar lite fysisk smärta...
Sköt om er nu.
Gomorron!
Ville bara hoppa in och skälla lite på den där jädra Murpjy som ska behöva skrämma er alla sådär!!!! 

Ha en trevlig dag UTAN massa skrämselhicka!
Jazzy: Underbart!
Å vad kul för er.
Måste bara vara dum och fråga om det var pga dina andra mf som han inte vågade titta denna gång? Eller är det ngt annat? Sorry och jag klampar i klaveret nu 
Bobo: Nu senaste gången jag var gravid så had ejag en riktigt ordentlig knöl i ena bröstet. Blev ju superorolig och skulle prata med läkaren om det då jag precis fick mf. Och sakta men säkert så gick nkölen tillbaka så jag kollade den aldrig utan utgick ifrån att det var en svullen körtel.
Håller tummarna för dig.
Är det bara jag som var ihop i 9 år innan vi gifte oss och gjorde barn???
9-årsdagen var bröllop och barntillverkning
Fast å andra sidan var jag ju så fruktansvärt ung och oskyldig när vi träffades också! (17) ![]()
Magda: Skönt att det finns nån mer mindre lösaktig typ härinne
Lättja: Trillar nästan av stolen i skrattatack!
Angiee: Skönt med extrakoll.
Lurk: Gå till din optiker och gör en synis och säg att du är gravid (Som om det inte syns
)
Så får optikern tillsammans med dig ta ställning till hur mycket som ska ändras. För en del ändras det ju inte alls!
ELler så tar du en tripp till Uppsala imorgon och hälsar på mig på jobbet så ska jag hjälpa dig ![]()
Jag har ju lite svårt att säga eftersom jag jobbar hos de dyra....
Men jag skulle gissa på att era landar runt 3000-3500 beroende på vilken båge ni väljer.
Men särskilt du, Lurkis, som har äldre barn skulle jag rekommendera min kedja eftersom vi har sån garanti. 1 år vad som helst som går sönder, så pajar Laban dem om 11mån så får du nya! Gratis!
Och sen är det ju kvalitet. Levi's jeans kostar ju mer även om de hälften så dyra fungerar lika bra.