Pladdertråden!
Hur är det med alla kräkmagar idag då?
Själv får man kämpa för att inte tänka för mycket på det
Jobbar idag och har det lugnt så då är man ju inte upptagen med annat direkt...
Hur är det med alla kräkmagar idag då?
Själv får man kämpa för att inte tänka för mycket på det
Jobbar idag och har det lugnt så då är man ju inte upptagen med annat direkt...
Behöver inte säga så mycket mer va?
Orkar inte just nu.
Sköt om er och era magar.
.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.
Dulia v. 19 Bf 6 juni
lurkan v 11 bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
Magda v10, Bf 10 augusti
Hanna v10, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
Lättja v7, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v6 Bf 3 september
after eight v6, BF 5 september (pojke enligt Marie)
Hej mina vänner. Ger mig på en förklaring nu när jag hämtat mig lite.
Jag började blöda redan kvällen innan så jag hade ju redan gett upp innan jag kom till doktorn.
Han var iaf bra och saklig och förklarade hit och dit och %-chanser hit och dit. SKa inte ta upp dem här-ingen kul läsning direkt.
Vul visade iaf att det fanns ett foster som var ungefär rätt storlek, men fostersäcken hade börjat falla ihop och det fanns inget tecken på liv (dvs hjärtslag, men det kan ju vara tidigt för det iaf) men resten av livmoderna var full med blod och koagel som ska ut nu.
Så detta foster blir det inget liv av sa han.
Han förberedde också på en del smärta, mer än jag haft innan och sa åt mig då att åka in akut. Känns lagom kul när jag klarat mig utan smärta innan!
Iaf så ska denna läkare följa upp mig om 3v och kolla att allt ser ok ut då. Och även följa upp en ev ny grav som inte blir än på ett tag. Kroppen (och själen) måste få vila nu... Men då vill han iaf kolla några ggr med ul.
Han hade ingen direkt förklaring men tyckte det var över förväntan att jag lyckats bli gravid så många ggr...
Och blir man bara gravid så kommer det bli ett barn så småningom.
Han kan på sin praktik inte göra mf-utredning, så det ska vi ta ställning till om vu ska kontakta kk nu. Om jag måste åka in akut så ska vi absolut be om det, men annars får vi se.
Kram på er i massor och tack för ert stöd!
Platsar väl inte egentligen i tråden längre nu....Men hänger gärna kvar och följer er andra om jag får?
Mitt Bim blir ju när listan ska vara utrotad eller nåt
Lättja: Men nu har jag gråtit färdigt. Blev en del tårar igår, vilket var skönt.
Nu är ju min tidspress och panik över att skaffa barn inom 2,5år över! Det finns ju inte längre! Så nu kan jag ta det lugnt igen och låta kroppen läka. Ingen stress, inget k***l-schema
Och njuta av att vi ändå har världens bästa dotter hemma! (Sorry ae mfl
men den bästa bor här hemma!)
Magda. Hade du sett hjärtat??? Min läkare sa också att då sjunker risken till 10%.
Hängde inte med där med ditt besök...
Magda: SKönt!
Lättja: Har "slut" på tårar
Nu blir jag bara sådär löjligt hormon-rörd över hur mycket jag älskar min dotter
Magda: *Tjuvläser lite*
Jag ahde som håll ganska ofta. Mest i samband med ridningen. Red ju dagligen till v30 med E.
Inget farligt sa min BM. Troligen ligament.
Har du förresten varit med bullar till jobbet? Saknar dig nog. Men det känns ju alltid lite knäppt att städa ur skåpet...
Jag gjorde det och när jag kom tillbaka hade en lördagsjobbare mitt skåp så vi fick dela!!
Fortfarande!!!
Men hon jobbar inte så mycket, fast det är ju ändå så att ngn mer kommer in i mitt skåp
Magda: Visst är det.
Vet du hur länge du kommer vara hemma?
Blir det hela tiden nu?
Skrev ju till dig AE, men jag berättade sist för chefen. Och de har väl tystnadsplikt??
Min sa iaf att jag sätter upp dig som sjuk bara.
Magda: Skönt att räkan mår bra!
Magda: Det låter precis som mina munsår.
Jag använde Vectacir under grav...
Har fått höra att de är ett sånt litet område man behandlar att det inte är ngn fara för bebis.
Ååå vad sotis jag blir när du känner sparkar!!!