Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Pladdertråden!

M vill veta redan med Engla och jag ville inte.
    Så jag sa på Ul att om BM såg ngt så fick hon säga till mig att blunda och så fick M försöka titta själv
    Det är ju stört omöjligt när man inte vet vad man tittar efter *Elaka jag *
    Iaf så låg hon och knep ihop benen så man såg inte i v32! (Extra ul för att moderkakan låg för på rutin)

• Cia o krabaten

Hannah: Jag kasnke fick min näsbränna när jag gick i tvåan och var hemma och sjuk runt min födelsedag. Då smet jag ut i förrådet och öppnade ett paket och tejpade ihop igen. Det var SÅÅåå tråkigt att få det sen och jag skämdes så mycket
    Det gör jag ALDRIG om
    Men jag förstår de som vill kolla och tycker det är ok. Bara jag slipper veta. Fast man kan ju ändra sig när det väl är dags

• Cia o krabaten

Hannah: Alva och Lova är på min lista med

• Cia o krabaten

Hannah: Engla kom från M's farmor som var hans favorit. Så jag bestämde när vi träffades redan (10år innan bf ) att en tjej skulle heta Engla. M var tveksam, men på BB blev det så.
    Jättefint namn tycker jag, MEN vi använder det nästan aldrig!!!
    Kallar henne bara för Pip hemma. Det fick hon sin första dag för att hon inte skrek utan bara pep när hon ville ha mat eller så. Så har det hhängt kvar och nu kallar hon sig själv för Pip och inte Engla Men hon lyssnar till Engla, iaf på dagis
    Och nu är det ju på uppåt-listan.

• Cia o krabaten

Magda: jag hade också så men fick ta bort den efter nåt år...
    Borde nog ha låtit det sitta både uppe och nere

Jag tyckte det var värst med kola och knäck

• Cia o krabaten

Magda: Såg på typ Babyboom om det för nåt år sen.
    Känns väldigt besvärligt att hålla koll på barnets signaler hela tiden...
    E håller ju på som bäst nu och pottränar och började vid ca 1,5 själv kunna känna/säga att hon skulle kissa.
    Men att se på en bebis och vinterkläder och hela kitet...Njae. Jag tror jag passar!
    Men det funkar ju uppenbarligen!

• Cia o krabaten

Lättja: Ja visst är det så.
    Jag har ett litet dilemma där.
    Jag har jobbat med ds-barn och känner flera osv. Jag skulle inte ta bort ett barn pga ds.
    M däremot säger att han skulle gå under om barnet hade ds och vill därför göra fvp osv osv
    Vi får väl ta det när det kommer, om det kommer, men det känns ju inget kul att tycka så olika där...

• Cia o krabaten

Magda: Däremot funderar jag på det här med tygblöjor. men jag gissar att familjen här hemma kommer vara för lata för det med

Angiee: Å vad spännande!
    Tror du att man kan se hjärtat nu?

• Cia o krabaten

magda: Jaghar massa såna ziplockpåsar...
    Ska jag skicka kan jag få nya av dig när du hittar?
    Har dem till mina små scrapsaker och har köpt ett gäng på den årliga marknaden här i stan...
    Eller hur många behöver du?
    De är väl 1dm breda och 1,5dm höga ungefär. Är det för stort?
    Ev har jag de mini också...

• Cia o krabaten

*Dyker ner i lådan under scrapbordet och rotar lite*
    BRB!

Svar på tråden Pladdertråden!