Pladdertråden!
Min guddotter föddes september -02 och den sommaren var ju sådär 30° lääääänge.
Hon klagade inte lite kan jag lova!!!
Min guddotter föddes september -02 och den sommaren var ju sådär 30° lääääänge.
Hon klagade inte lite kan jag lova!!!
Lurk: Haha vad olika det är!
Jag hade min vigselring på ända tills de beslutade om snitt undeer förlossningen. Då hade jag ändå gått upp 16kg!!!
Men knappt något vatten alls i händer och fötter!
Hannah: Barfota i bikina får det bli
Tur då att det inte är mitt i vintern! Barfota blir så väldigt kallt så
Dulia: Så var det för mig på rutin-ul, men till v32 hade den flyttat sig så jag behövde inte snittas.
Däremot blev det snitt tillslut iaf efter en långdragen förlossning
Pratade med läkaren som ska göra mitt Vul på onsdag eftersom jag bokade tiden för "mf utredning" och inte Vul.
Hon lät jättegullig och vill förtydliga att jag inte kunde vara SÄKER på att se något då (6+6) men att det kasnke går. Bara så jag inte skulle bli mera orolig om hon inte såg något.
Känns som hon förstår hur man känner utan att jag sagt ett ljud!
*SKÖNT*
Hopas jag med.
Blir tokig på att stirra på papperet varenda gång jag går på toa!
Hur är det med frun nu då?
Ätit någon god mat? Eller var den inte så god när den äntligen var klar?
Magda: Skönt med BM besök snart.
Då kasnek du också kan få Lergigan. Annars finns det väl något receptfritt på apoteket mot åksjuka som sägs hjälpa? Om du nu vill ta piller vill säga...
För mig har det tidigare funkat att äta lite, men ofta och att laga till så lite som möjligt. Döden att stå vid spisen ju!
Och att ha en uppsjö av olika frukter och smörgåspålägg och sånt att välja bland, för man vet ju aldrig vad det är man kan tänka sig att äta just då!!
Å Magda! Du behöver verkligen inte mer nu!!!
Förstår att det känns som en evighet till onsdag! (Har ju Vul själv då)
Det förstår jag att det måste kännas skönt!
Superjobbigt att dra allt från början ju!
Du måste ju iaf berätta allt för BM idag och det räcker... Men det är ju viktigt att hon vet vad som hänt och hur du känner också!
FÖrresten, om du inte trivs med din BM så be att få byta direkt! Jag gick hos en som var ok men lite seg förra gången, men jag hade ju inga problem alls då, så det fick gå tänkte jag. Sista 2 gångerna fick jag en annan pga semester-Vilken skillnad!!!
Henne ska jag ha nu med!
Hoppas
Du får berätta hur det var efter besöket. (Om du vill alltså)