Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

missK.. meeeeen Skrikandes om jag vore du skulle jag avvakta i nuläget eftersom de inte kommer kunna säga så mkt på akuten mer än att du ska komma åter om en vecka el så... störigt... hoppas verkligen på dig o guldkornet

Sitter o grämer mig.. vad var det för puckon som röstade ut Magnus Carlsson ur festivalen Skrikandes  sitter o lyssnar på den braiga låten nu på nätet... suckar o grymtar

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Jaz.. gissa vilken top jag har på mig ... skönt att du fått tid för vul, jag var ju i v8 o då såg man bra tyckte jag har du fått någon trombyl eller hur blev det?

• Hannnas

Jaz... hörru den där läkaren vill jag prata med.. trombyl ska enligt alla rapporter jag läst tas direkt när man fått sitt +, då har ägget hunnit implanteras ordentligt...  men klart, du har ju inte problemen med de jättetidiga mf:en... så det kan ju vara ...

O jag kikar själv lite efter topen, för far har inte alltid rätt i när de kommer ut i butik...

• Hannnas

Tess.. haha.. det är den rödrutiga jag har på mig på v9:s tarmar

Jaz... jag vet.. hatar sånt... därför jag läser på så mkt själv kolla artiklarna på PubMed om du har intresse av det

• Hannnas

Tess.. haha DU ego tillåt mig skratta du är ju det mest oego som finns ... jag tycker det låter finfint!! Har alla mina egna symptom i bloggen... hade nästan inga alls vad jag minns... o det har varit olika varje graviditet oxå för att göra saken roligare

• Hannnas

Näpp nu ska jag hem o kramas, dricka te o se på Ally McBeal

PUSS

Svar på tråden Pladdertråden!