Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Morron tjejjer

Idag har jag bara kunnat tänka *bu bump bu bump bu bump* wihooo

Thezz.... Grattis till gullebebben iaf... o lova mig en sak... gå aldrig tillbaks till denna läkare.. vet att du precis som jag har bra koll på vad som händer o sker under dessa besök, och jag tycker verkligen hon var oproffsig i sin relation med dig... herregud... du fick ingen bild heller gissar jag?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Thezz.. ja man blir ju bara irriterad när man får ett sånt bemötande... *morr*.. enligt mina erfarenheter från det här huset, är de flesta kvinoor likadana här.. men min manliga läkare är 10ggr bättre... men men... När ska ni dit nästa gång??

R.. varför mådde han dåligt??

• Hannnas

Thezz... Oki.. haha ja han får verkligen börja träna nu då inför förlossningen

Lättjis.. redan v14 helt fantastiskt!! När jag ser hur fort veckorna går för er andra så innebär det ju att de går lika fort för mig ju

Om en vecka idag vid denna tiden är mitt rutinUL över *längtar* o vi har nu bokat tid till försäkringskassans kurs oxå

• Hannnas

missK.. o jag som läängtar efter förlossningen

• Hannnas

Ojjj vad många som uppdaterar idag

Nätet har varit avstängt under förmiddagen här i huset Skrikandes fattar de inte vad FL-beroende är

• Hannnas

Angiee.. grattis till ett lyckat VUL o så har du massa kul att se fram emot vid nästa vul när hjärtat kommer banka på fint

• Hannnas

Men Mamma till.... sleven hihi ... listan är en förlängning av en annan BIM lista eg.. men för min del får du gärna vara kvar... men bara så du vet

• Hannnas

Mamma till ... hihiii.. nä men listan är en förlängning av en lista från en annan tråd, du ser i TS:en... vi som kämpat halvt ihjäl oss tillsammans sen i somras ungefär så vi har 4 gemensamma listor och en av dem är denna så jag tror nog de flesta undrar hur du hamnade i denna

Men du är ju sleven så hihi...

• Hannnas

Mamma till.. el var du kanske med i den andra listan i höstas?? Fundersam gravidminne

• Hannnas

Mamma till.. ja lita inte på mitt minne i nuläget iaf haha jag är verkligen såpa i skallen, full av ludd Generad

Svar på tråden Pladdertråden!