Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Morron Tjejjer..

Priiiisc.. åhh du MÅSTE hälsa o gratta syrran din så KUL!!!

Hinner inte vara här så mkt undre FM men sen är jag er

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Teeess.. SÅ bra har det väl aldrig varit tidigare?? shit vad spännande!! När ska du doppa stickan då ??

• Hannnas

Jaz.. jag dricker 2 bamsekoppar te om dagen.. tror inte att koffein i så små mängder framkallar mf, det är ganska stora mängder som inte är bra.. ha i åtanke att vissa får lergigan comp mot graviditetsillamående och det innehåller ju både koffein och effedrin

JUSTer... åhh den soppan låter jättespännande!! Brukar inte följa recept men detta kan jag tänka mig att prova faktiskt

Magda.. håller med lurkis... tror inte de blir "farliga" snarare äckliga el smaklösa beroende på hur gamla de är

Thezz... haha jag är oxå juiceoholic

• Hannnas

Lättja.. inte avis dig alls.. uscha... gissar för att du fasar för hur trött du kommer vara till nästa helg

Jaz... haha nä man blir ju hur nojjig som helst o då är det skönt att vara överförsiktig, hellre det iaf, så man slipper nojja ...

Är själv inte såå förtjust i röda teer.. tyvärr... vill ju gärna ha det farliga svarta ... o pigg, det blir jag inte av koffein av någon anledning Fundersam

• Hannnas

Lättja.. jodu, jag känner mig oxå sjukligt trött... förväntade mig faktiskt att mitt blodvärde skulle vara i botten när jag var hos BM (nåt vill man ju skylla på ) men icke... hade 128 (har normalt runt 135 så det hade inte sjunkt så mkt)... men tänk på att blodvolymen har ökat så i nuläget jobbar ditt hjärta ca 20% mer än tidigare.. (sen i slutet kommer det jobba ca 50% mer )... o ditt BT kanske är lågt...

• Hannnas

Lättja... jo men då är det säkert samma som för mig... blir du oxå ansträngd som attan fort? känns som om man har sprungit i en trappa bara man ökar takten lite... som om man har världens sämsta kondis?

• Hannnas

Lurkis.. exakt... det jag skrev om tidigare

• Hannnas
    Hannnas skrev 2007-02-23 13:30:08 följande:
    Lättja.. jodu, jag känner mig oxå sjukligt trött... förväntade mig faktiskt att mitt blodvärde skulle vara i botten när jag var hos BM (nåt vill man ju skylla på ) men icke... hade 128 (har normalt runt 135 så det hade inte sjunkt så mkt)... men tänk på att blodvolymen har ökat så i nuläget jobbar ditt hjärta ca 20% mer än tidigare.. (sen i slutet kommer det jobba ca 50% mer )... o ditt BT kanske är lågt... .•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v16 .•:*¨¨*:•.
    lurkis
  • Hannnas

Magda.. det är nog magen som växer men kliar det jättemycket o inte lägger sig utan blir rött el röda utslag så tycker jag du ska säga till din BM...

Svar på tråden Pladdertråden!