Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja... såja såja ....

Fasen nu vill jag oxå ner till gina Skrikandes sponsra pappsen lite .... vad har ni tjejjer till era gina toppar.. byxor?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja... ja mellan varven är det verkligen så jävla illa Skrikandes o sen på det att allt kommer gå åt h-ete dessutom... Grina på du, lite lindrigare straff än att slå ihjäl någon

Ingen som sett den fina hannah topen döpt efter mig ju

Jag är så jäkla KASS på att handla kläder till mig själv kan inte handla top om jag inte har något matchande undertill... o det går inte om jag inte har inte har skor el jacka som passar... o inte har jag råd att handla allt på en gång heller oftast... suuuck blir så trött på mig själv ....

• Hannnas

Jaz.. han har gjort flera stycken men inte de som JUSTer hade köpt däremot... inte Lina topen heller... men sen vet jag inte helt säkert... Den som är med i nya reklamen är däremot hans

• Hannnas

Näpp nu dags för lunch/middag

• Hannnas

Jaz.. vet inte vad den heter Fundersam han sa att den var hans iaf.. men inte kollat vad den heter

• Hannnas

Jaz.. lisa är hans

Näpp nu loggar jag ut.. PUSS

• Hannnas

FLåt lisa är INTE hans *förvirrad*

• Hannnas

Lurkis... stöd är givet... solklart!!

*åter till locktången*

• Hannnas

Lurkis... jag ska prova topen du provat... kolla hur den passar mig, sen framföra hur kan bli för vissa.. alltid positivt med kritik

• Hannnas

lurkis... kolla medd nr 46 Skrikandes gjorde ju saken nästan än värre... folk o deras takt... blir så trött...

Vad händer hos er ikväll tjejjer??

Svar på tråden Pladdertråden!