Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lurkis.. haha jag förstår dig!! Orkar knappt läsa mina egna mess ibland

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Bel.. jaaaa alla kan ju inte vara lika trista som jag o inte visa nya frissan klippte ju oxå av min lugg för några veckor sedan

• Hannnas

Bel.. haha ja jag är likadan, spontana kort el inga alls

Jag har börjat småshoppa lite småsaker en liten nagelsax för barn, en febertemp mm mm hihi babyolja så man inte behöver tänka på allt på en gång sen tror inte jag vill lufsa runt i värmen i stan sen efter v30...

• Hannnas

Kick... men duuuu det är ju nu symptomen ska börja försvinna..men jag förstår din känsla.. hade ju den där fruktansvärda skrapningskänslan innan mitt vul i v12... usch.. inge kul alls... Men hur MÅR du annars då? förutom den otäcka känslan...

Bel.. ska genast in o kika... o fin presbild

• Hannnas

Bel.. kalaaas kula det där jättefin .. ser att din mage "gick ner" lite mellan v 15 & 17 oxå för att sen sätta fart rejält, eller fattar jag fel?

Kick.. ja det är så jäääkla skönt med helg Äntligen!!!  Hade du bokat tid för nytt vul eller ska du göra snart?

• Hannnas

Kick.. oki, ja så var det... *ludd i skallen* ... o det var i v11+ som du tänkt boka eller var det 10+ nåt?

• Hannnas

Kick.. 11+ alltså åhh det är ju snaaaart ju!! "bara" dryga veckan kvar till dess Hur mår M?

• Hannnas

Kick.. hihi då är allt i sin ordning iaf.. du får hälsa M o hoppas det gick bra på provet..

Helgen, jo vi ska ta det lite lugnt, sen ska vi på middag hos svägerskan o tvillingen, sen nada mer planer.. skööönt Ni?

Svar på tråden Pladdertråden!