Pladdertråden!
Hanna: Jasså? Gör man det själv? Trodde det var något som BM gjorde åt en! Har du förresten kontaktat någon BM?
Hanna: Jasså? Gör man det själv? Trodde det var något som BM gjorde åt en! Har du förresten kontaktat någon BM?
Jaha, har jag ALDRIG hört någon som gjort här uppe!
Låter bra med BM och läkarna! Går man alltid på läkarkontroll i samband med inskrivningen?
Nopp, kommer inte skriva in mig hos någon BM förrän efter 13+0, eller iallafall ska jag göra ett VUL före, någon gång efter v. 10 så att jag vet!
Hanna: Ja, ska ringa och rådfråga lite så får vi se! Känner bara hur påfrestande det skulle kännas att måsta avboka sedan för att det är nåt skit! ![]()
Dulia: Okej, men jag skulle nog påstå att jag är i behov av det med tanke på min värk! ![]()
Dulia: Jo, jag har ju varit tvungen att kämpa hela vägen, för att först ens få någon hjälp och det är aldrig någon som tar en på allvar, jag är så jävla less på det här nu!
Men det är väl bara att sätta igång och ringa igen nu då antar jag! ![]()
Hanna: Sant... urk, men jag kan väl kanske önska om en tid först senare delen av Mars?
Hanna: Jo, men jag vill göra VUL:et innan inskrivningen ju... eller hur menar du?
Hanna: Sant!
Ska kolla upp det där!