Pladdertråden!
Lurkis... bebis
Magda.. mm mitt känns bättre med faktiskt men "attackerna" som du säger är inte roliga... o man måste ju äta hela tiden... suuuuck...
Lurkis... bebis
Magda.. mm mitt känns bättre med faktiskt men "attackerna" som du säger är inte roliga... o man måste ju äta hela tiden... suuuuck...
magda... vet inte säkert eg... kosten är väl viktigast men ett vanligt tillskott kan ju inte vara fel, osså får man ju i sig lite extra järn ![]()
lurkis... men folsyran är ju inte så viktig efter v10 ungefär... viktigas INNAN grav o tidigt i grav
... men skitsamma det är ALLTID bra med folis
Jo det kan det absolut vara ju... har du inte kakan i framvägg som sagt så är det ju klart rimligt att känna den lilla skiten redan nu ju
vad KUL ![]()
Magda.. för höga doser koffein är ju INTE bra... därför ska man ju inte dricka FÖR mkt kaffe el te bl a... så ett tillskott i tablettform är ju bara dumt även om tabletterna i sig inte är någon fara för fostret ![]()
ae.. tänker som du... tänker fortsätta med VitaMaxen gravven ut som det ser ut iaf
Lurkis... åhh fatta vad mysigt ändå, spök el inte du känner ju bebis
så härligt!!! antar att en annan får vänta minst ett par månader till iaf ![]()
Magda... äter VitaMax Kvinna
Lurkis... gissa om jag är avis o glad för din skull
så härligt
Näpp nu kilar jag på Lunch ![]()
Tibax från lunchen nu
mmm *mufflar*
Lättja... bravvissomo
vågat att boka tid o BRA
själv har jag inte vågat än ![]()
lurkis... haha
så bra endel har det då ![]()
lurkis... åhh vad GOTT det lät med avocadosallad!! Vad har de i den?
Lättja... hahaaa jag kastar ut min MAN varje morgon en timma innan frukost ![]()