Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Fixar

.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

2007       v23, Bf 20 maj
    Believer  v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    Dulia      v20, Bf 6 juni
    lurkan    v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda    v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna    v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja     v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer    v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Beliver.. man är ju gravid för fasen då är man gröööt i skallen hör inte det till FundersamFlört

Lättja... jag sitter inte här om en timma eller jo men jag går 16:40... men sen kommer jag tibax vid 19 snåret

• Hannnas

ae... men gumsan... det är ju SÅ himla många som inte har symptom... jag blir nästan irriterad när man hör de som säger mår du illa? jamen DÅ är du ju gravid... va faaan lixom... alla de 30% som INTE mår illa men är gravida då, räknas inte de??

Nä du ska INTE oroa dig... har du bokat tid för vul än då?

• Hannnas

ae... men du.. DET är inte bra... ring NU o boka tid.. varför inte lixom -... gumsi *kramar*

Iof vet jag vad du menar med att stressa upp dig.. känner lite pankik jag med... men ändå.. man kan inte göra ett skit ju... inte påverka det alls... enda man kan göra är att hänga med... boka vul o se... *kram igen*

• Hannnas

Thezz... 9 dagar efter ÄL är väl tidigt men helt rimligt att testa +... kolla på mitt Mirres test i galleriet... det är ju 10 dagar efter ÄL... o betydligt starkare än ditt... så visst går det... alla har ju olika mängd hormoner och nidationen kan ju vara redan dag 5 så...

• Hannnas

FLåt.... mitt test är dag 11 efter ÄL... såå you see

• Hannnas

nääää Thezz... tycker du ska räkna på SM... att du är i v 4+2 idag

• Hannnas

Men du... ÄL var ju den 5:e (braa val av dag ) ... o om man räknar på niomanader-vis så får du ju som du säger 3+3... rimligt tycker jag, har själv testat + i v 3+4 vid 2 tillfällen... så why not? ... o Ärligt så är varken SM el niomanader metoden helt tillförlitliga för det som säger mest är ju eg när nidationen var... tidig el sen säger ju en del om utveckligen o det kan ju skilja dagar där...

Hade jag idag räknat på min ÄL går jag in i v11 imorgon... enligt SM gjorde jag det i söndags... jag hade tidig nidation o trodde själv mer på SM vilket VUL bekräftade.. denna gången iaf...

Räkningen kan man eg strunta i när man tänker på testerna, då är det bara att utgå från ÄLen... o du är ju idag 10 dgr efter ÄL o rimligt med svagt+

• Hannnas

Hallå?????? 

.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

2007       v23, Bf 20 maj
    Believer  v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    Dulia      v20, Bf 6 juni
    lurkan    v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda    v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna    v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja     v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer    v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)

Svar på tråden Pladdertråden!