Pladdertråden!
Lättja... *asg* sånt är det... o ett hett tips om man vill undvika gråtattacker... titta absoluuuut inte på veterinärerna som går i 4:an varje dag ![]()
Lättja... *asg* sånt är det... o ett hett tips om man vill undvika gråtattacker... titta absoluuuut inte på veterinärerna som går i 4:an varje dag ![]()
Heeeej tjejjer
AE... om du bokar vulet lite senare iallafall en bit in i v10... (typ 9+5 el nåt) så kan du ju vara ännu lugnare
för tickar hjärtat då så är mf risken lika låg som efter v12 o då har du passerat den kritiska tiden lite snabare så sett
Lättja... såg att magda skickade sina postafen, bra det... annars hade jag gjort det... det som slår mig är bara... har ni inget apotek i huvudstaden el ![]()
Magda... ahaaaa oki.... o behöver lättjis mer så har jag oxå några kvar på en karta ![]()
Magda... haha
ja jag har några pillor på en karta hemma isf...
Lättja... seabands fungerade på mig.. ett par dagar
... du kunde fått mina ju ![]()
Lättja.. men har du ringt runt till apoteken.. bara för de inte finns i lager kan ju något apotek ha dem inne i affären ju??
Yeeesss
en vecka till
.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
2007 v22, Bf 20 maj
Dulia v20, Bf 6 juni
lurkan v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v7 Bf 3 september
after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)
Ny magis nu ![]()
Tycker det fattas någon här
.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.
2007 v22, Bf 20 maj
Dulia v20, Bf 6 juni
lurkan v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v7 Bf 3 september
after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)
lurkis... känner samma som du ungefär... mår illa om jag missköter maten... det sträcker en hel del i ligamenten och trött som attan...
Boobsen gör fortfarande bara ont på nätterna.... o det är ajaj att ta av BHn ![]()