• angiee

Pladdertråden!

Väntar på bebis-listan

Believer v.31 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.30, Bf 20 maj
    Dulia v.28, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.20, bf 5 augusti (flicka enligt rutin-ul). Köns-UL 4/4
    Magda v.20, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 19 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.19, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.16, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 13, BF 21 september (pojke tror jag)
    bobo (hemligaärtan) v.13, BF 22-23 september
    Thezzizen v.12, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
    missK v.10, BF 13 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.10 BF 15 Oktober (flicka tror både Marie & Vi) Rutin UL 16/5
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)
    BF 15/10 2007 *älska*
  • angiee

Kan man ha en bas till maxi cosin?
    Jag va lite inne på en britax med bas, men den kan man ju inte ha till buggan, kändes som att det spelar mindre roll?
    Vill iaf ha en med bas. Funkar maxin?

Jag har nog inte riktigt fattat hur det e med magda, va hände? Vaffö e tösen på sjukhus ?

Kram

• angiee

absolut, skönt att det verkar gå bra..

• angiee

Låter jobbigt, är det ett valigt problem för gravida eller extrakollas hon bara?

(hur får man annars reda på att gravida har svag tapp?)

• angiee

Tjejer

Undrar en sak,
    När ja står upp tycker ja attmagenbuktar ut & ja tycker ja känner attdet är hårt precis ovanför blygbenet etc.
    När ja ligger ner så är det som att allt bara sjunker ner & ja känner inte alls att livmodern skulle börja bukta ut ur bäckenet.

Vaffö e det så?

Fler som känt sig mer ogravida i v 10?Känns som illamåendet har försvunnit iaf...
    Vet inte om ja ska va glad eller orolig. BLÄ!!!

• angiee

miss

Det enda ja kan jämföra med är när ja fick mitt MA. Då försvann ALLT & ja bara kände att det va fel, nu e  inte allt borta & dessutom har vi ju sett hjärtat, men ändå!

HATAR att det går upp&ner så mycket &det känns som en evighet till v 12 & nästavul

Ja har aldrig gått upp & kissat på nätterna, däremot vaknar ja på morgonen & är himla kissnödig, så det kan ju va olika...

• angiee

AE

Ja tycker det verkar som att det räcker gott & väl!
    När vår bebbe blev till denna gång så mös vi under de 2 dagar som ÄL stickan gav utslag samt dagen då den inte gav utslag, & vi fick +

Lycka till!

• angiee
    Hannnas skrev 2007-03-14 16:18:31 följande:
    AE... instämmer med övriga Perfekt tajming *pustar* tibax från tråkmöte... gahhhh vad skönt det ska bli att sluta jobba snaaaart... nedräkning knappt 3 mån kvar... missK... åhh underbart!! Klart du kommer orka!! v26 är ju fortfarande i graviditetens honeymoon det är väl oftast efter v30 det kan vända o bli lite tungt o jobbigt Angiee... kroppens fysiologi gumman, och tyngdlagen .•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v19 .•:*¨¨*:•.

Ja men BLÄÄÄÄ vaffö blir det så?
    När ska man känna att det verkligen kommit ur bäckenet?

• angiee

hannna

ok, som vanligt då - TÅLAMOD!

ja vet att under min förra grav sa dr att min livmoder va bakåtlutad. Vabetyder det i gravtermer?

Är det förmodligen så denna grav åxå?

Svar på tråden Pladdertråden!