Pladdertråden!
Hanna
3D är ju inte rörliga bilder?
det är ju en skillnad på 3d &4d
Bel.
ja det finns olika paket, ett för 1200 :- & ett för 1600:- Då får man dvd & bilder i färg etc..
Hanna
3D är ju inte rörliga bilder?
det är ju en skillnad på 3d &4d
Bel.
ja det finns olika paket, ett för 1200 :- & ett för 1600:- Då får man dvd & bilder i färg etc..
Skillnaden mellan 3D och 4D är att 3D bilderna är färglagda och blir som en Foto helt enkelt med frysta bilder. 4D UL sätter ihop all information och gör en rörlig bild av det hela. Så det blir ungefär som en videofilm om barnets rörelser.
precis
Annars hade det ju vart värt för oss att åka ner till dig & göra samma sak för 1100 kr billigare...
det är ju en viss skillnad, men ja vet inte om det är värt 1600 som det "stora" paketet på tittut här i sthlm kostar..
Nåväl, kolla upp! Det KAN ju skilja sig från län till län.... Ingen expert men ja gissar ![]()
hon har väl redan +at?
Vansinniga priser, men kostar det (eller iaf liknande UL i sthlm ) 480 kr så absolut!!!!
MEN 1600? Näää, det e ju nästan 2 extra färger till buggan!
får man inte äta "rå" mozarella??
Köpte det idag, tänkte mig nog inte för...
Kan någon hjälpa mig?
Ja känner mig superstressad när ja täker på alla försäkringar etc som man "kanske" måste skaffa som gravid.
va bör man ha & va bör man skaffa?
Dessutom, hur ska ja gå till väga i sommar? Åker till grekland i v 23 & kommer hem i v 26, är det ngt ja måste udnerätta Försäkringsbolaget eller flygbolaget?
VAD gäller & va e bra att göra i förebyggande syfte?
men står ingen stans om den är P eller OP
GAAH!
Står på alla språk utpm svenska,
Santa Lucia från Galbani
Ja hoppar nog!