• angiee

Pladdertråden!

usch & fy!

• angiee

ja känner mig super ogravid & är jätteledsen över att brösten slutat göra hysteriskt ont & illamåendet borta.
    En annan fråga, när ja vaknar påmorgonen & ska gå upp & kissa, trycker det mot antingen höger eller vänster sida, som om man bar på en stor tung boll!
    Efter ja kissat försvinner det & får lite molvärkar istället..
    Nån som känner igen sig?

Va e det missK ska göra, missat totalt ...Skrikandes

Hannah, Din bäsebus sover lugnt där inne

• angiee
    Thezzizen skrev 2007-03-16 10:59:10 följande:
    Angiee... Mina bröst har också slutat ömma, trodde ju aldrig de skulle göra det...men nu så är de putsväck. Du är i den fasenn nu när du ska börja må bra igen=)... *krama*Och ja, jag håller med dig, man är superöm i magen både innan man morgonkissat o efter..Missk, ska på vul pga litenn blödning.Hur hade du det på vulfronten?

Jaså, fick hon en blödning NEJ! Hoppas inget e knas!

Jaså, hm, den "läskiga" fasen nu eller? BLÄ! *HATA*

Blir dock lycklig när ja känner molvärkar,  hhi, konstigt men sant!

Ja har mitt sista vul 30 / 3, 2 veckor dit.

EVIGHET!!!

• angiee

Problemet är väl att man aldrig kommer sluta oroa sig, ja skulle fan inte orka med mig sjävl & den här oron i 6 månader till..
    Måste skärpa mig!

Blir förhoppningsvis bättre efter vul,
    Har ju inte berättat för alla än & det kanske är det som gör att man blir mer orolig åxå, man vill ju veta hur det kommer gå lixom, iaf innan d 12 veckorna..
    DOM E LÅÅÅNGA!!!

Va ska du göra på Spec Thezz?

• angiee

fvp? fostervattensprov?

varför?
    Har du gjort nupp?

• angiee

Thezz

Men om man har DS i släkten borde man väl får göra NUPP/KUB? Om inte man blir tillfrågad kan man ju alltid betala själv? Det bör väl kosta samma överallt= (sthlm=1500
    Det e ju bara ett ul & om man därigenom ser att man har en risk på 1/200 så rekomenderas FVP.
    Även om man inte bor i sthlm borde väl det vara ett vedertaget sätt att arbeta på?
    FVP borde väl göras EFTER ett NUPP eftersom att det tillkommer en risk med fvp?

• angiee

Hannah

Det e ju tydligt att vi alla oroar oss under våra graviditeter om än i olika veckor..... & för olika saker...

• angiee

Thezz

ja hade absolut propsat på ett NUPP innan fvp, men kanske försent nu? Blodprovet som ska tas inför NUPPet ska ju tas i v 11 & själva UL:et i v 13-14.

Annars e ju fvp ett bra alternativ!

KRAM!

• angiee

ja fick inte göra sånt där prov alls
    Även om ja ville betala själv så tyckte min BM att det va totalt "onödigt"...
    Hm, hon kanske hade rätt

Nån som ska göra 4D UL?
    Så sugen på det men mannen vill inte slänga 1600:- på det, det räcker väl med en bugaboo säger han

Svar på tråden Pladdertråden!