Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

ae... då går du före mig jag ska vara där 14:00

Jo det ÄR annorlunda denna gången... på många plan... först o främst levde bebis i v8 o det har aldrig tidigare hänt! de brukade dö i v 5-6.... jag har en massa symptom o det hade jag inte tidigare MEN det skyddar ju iof inte mot ett ev MA o det är det som oroar mig MEN det är inte lönt att oroa sig... ska vara glad att jag bara har 9 dagar kvar av väntan o om 12 dagar går jag in i v13 isf så....

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... hoppas jag med för din skull... även om oron inte kommer lägga sig nämnvärt så ändå....

Snart Ugly Betty

• Hannnas

lurkis... hihi har oxå morotsfrossa mellan varven riv den o blanda med en god olja, vinäger o örtsalt.. *mums*

• Hannnas

Thezz.... ja JAG hihi... nä allvarligt... har inget botemedel mer än choklad o te mysbrallor o en bra film

Believer... du ska ju kunna länka till den om den ligger på nätet annars vet jag inte hur man gör Fundersam

• Hannnas

Krävs väl en hel del te innan det är skadligt på nåt sätt... själv dricker jag 2 stora muggar vanligt te om dagen...

• Hannnas

Beliver... berättade för närmsta familjen i v7, mådde ju så illa då... o nu vet de närmsta kollegorna på jobbet oxå just av den anledningen... o vissa vänner fick veta i v8 efter vul:et

Men än ropar jag inte ut nåt om jag inte måste... vågar inte tro fullt ut än...

• Hannnas

Beliver... hihi jo de hade ju väntat såklart, särkskilt mamma o pappa de blev överlyckliga

annars är ju folk som dom är allmänt.. "hoppas det går bra denna gången" mm mm ... sånt gör mig sur, delvis därför jag inte vill berätta än egentligen, men illamåendet tvingade till det ju...

• Hannnas

**mufflar in o erkänner att jag varken är med i a-kassa eller facket**

Svar på tråden Pladdertråden!