Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

ae.. nä jag vet... men jag kan inte bli uppsagt OM de inte lägger ner avdelningen el om jag gör något riiktigt grovt tjänstefel... så... men jag borde nog...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

NO.. har tyvärr hört att de är rätt krångliga med sina leveranser bara men har inte beställt själv så...

• Hannnas

ae.. jo det är så sant... men den risken är så jäkla liten... miniminiminiminimal... ju... o det känns inte alls kul att betala a-kassa när man blir mammaledig o dessutom har 20% mindre lön ju... usch

• Hannnas

Lättja... jag har studiematerialet för BMs hihi som jag råpluggat klart hahaaaaaaaa vad gör man inte

• Hannnas

Lättja.. haha jorå det tycker jag.. men man måste nästan ha läst lite molekylärbio. tidigare o känna till termerna för att fatta allt ...

Sen lånade jag en annan bok tidigare.. minns inte vad den heter Fundersam den var jättebra.. fasen ta mitt soppminne...

• Hannnas

Lättja.. ahhh vem har gjort den? Är det bilder från allas vår käre Lennart ?

Hur mår du nu då gumman? med illamåendet o allt?...

• Hannnas

Lättja... jamen du äter ju Postafen nu o när du inte äter dem så  eller hur

Ahhh kanske en bok att införskaffa då

Magda.. du menar den gamla filmen va?? hihi japp har sett den flera gånger men det var länge sedan nu... OM det är den gamla du menar...

Kick.. ja vaddå inen här som tvekade på det :- hihi.... grattis gumman, så skönt att du kan slappna av lite nu då kanske.. det går ju definitivt åt rätt håll ju... skriv in dig i listan nu!!

• Hannnas

Magda.. hihi kuliga bröstvårtor låter som du har en "fnört" på vårtan... en sån hmm tappar ordet nu.. kommer på det sen jo!! Talgkörtel en vit hårdare rund "plupp"..

• Hannnas

Lättja.. jo men kroppen anpassar sig ju lite oxå, i början är det ju chockartat för kroppen... jag kräks inte heller mer tjohoooooo mår bara allmänt jävligt illa mellan varven men det är helt OK

haha berätta hur du menar med att dina vårtisar är "galna"

Svar på tråden Pladdertråden!