Pladdertråden!
Magda.. Talgkörtlar är det ingen fara med, det är fett och brukar komma när det är lite obalans i hormoner (klart det är du är ju graviiid
) o när tillväxt går fort.. ska kolla om jag hittar nåt bra på nätet om sånt... vänta...
Magda.. Talgkörtlar är det ingen fara med, det är fett och brukar komma när det är lite obalans i hormoner (klart det är du är ju graviiid
) o när tillväxt går fort.. ska kolla om jag hittar nåt bra på nätet om sånt... vänta...
Magda.. här står lite... http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=18398&PreView=
Lurkis.. underbart med v13
grattis !!! o hur mås sonen så eftersom du vab:ar??
Lättja.. haha ja jag känner igen det där... mina bröst är verkligen zebrabröst o det är ingen överdrift, snarare underdrift ![]()
JUSTer.. haha ![]()
Magda.. hihi har oxå ett "skrattar så jag gråter" program nu
AllyMcBeal
tyckte det var kul förr men nu är det om möjlig ännu roligare ![]()
**gråter**
jameeeen det var ju så fiint.. den där amanda videon...
Nää bli inte rädd
OM jag får mf ska jag inte skrämma er... kommer köra rakt på sak vad som gäller... so om jag håller på att flippa o oroa mig så låt er inte skrämmas ![]()
Tack för tipset Lättja
Vet ni.. allt luktar skit i min nästa idag... känner lukter av gammalt matos o gammal inpyrd rök överallt...
o det är ingen el inget som luktar!! bara min näsa ![]()
Lättja.. jag har samma problem!!! Fy fasen... enda tipset är att hålla för näsan, kisa o veta vart man ställt grejjerna så att man bara kan föra in en arm
det STIINKER i kylen!!! o den är nyrensad o ren ändå..