Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. Talgkörtlar är det ingen fara med, det är fett och brukar komma när det är lite obalans i hormoner (klart det är du är ju graviiid ) o när tillväxt går fort.. ska kolla om jag hittar nåt bra på nätet om sånt... vänta...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lurkis.. underbart med v13 grattis !!! o hur mås sonen så eftersom du vab:ar??

Lättja.. haha ja jag känner igen det där... mina bröst är verkligen zebrabröst o det är ingen överdrift, snarare underdrift Generad

• Hannnas

Magda.. hihi har oxå ett "skrattar så jag gråter" program nu  AllyMcBeal tyckte det var kul förr men nu är det om möjlig ännu roligare

• Hannnas

jameeeen det var ju så fiint.. den där amanda videon...

• Hannnas

Nää bli inte rädd

OM jag får mf ska jag inte skrämma er... kommer köra rakt på sak vad som gäller... so om jag håller på att flippa o oroa mig så låt er inte skrämmas

• Hannnas

Tack för tipset Lättja

Vet ni.. allt luktar skit i min nästa idag... känner lukter av gammalt matos o gammal inpyrd rök överallt... Skrikandes o det är ingen el inget som luktar!! bara min näsa Skrikandes

• Hannnas

Lättja.. jag har samma problem!!! Fy fasen... enda tipset är att hålla för näsan, kisa o veta vart man ställt grejjerna så att man bara kan föra in en arm det STIINKER i kylen!!! o den är nyrensad o ren ändå..

Svar på tråden Pladdertråden!