Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

För min del kan vi gärna avskaffa MINST halva mars också!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hello tjejer!

jazzy: Ska på nytt VUL på måndag, så får vi se, hoppas att det växer som det ska!

Idag känner jag mig nog så gravid man bara kan känna sig, sticker i brösten, illamående precis hela dagen, trött, och kissnödig minst 2 ggr i timmen!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Haha, jo det är härligt, dock har jag inte varit någon snäll fröken idag, tålamodet har inte varit på topp och de har bråkat som FAAAN!

Äntligen helg, bara tre böcker att läsa till måndag!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    jazzy skrev 2007-02-02 15:42:09 följande:
    Vad skönt..KICKAN   .blir lite orolig när man inte "ser" alla på ett tag!!!!
    Jag har praktik nu på fritidshem, så jag är i en klass om dagarna och på fritids om eftermiddagarna = aldrig hemma typ, lite datatid! Tack för att du tänkte på mig vännen!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

AE: Ska vara där 13.30, sen får vi se, blir antagligen 1-2 VUL till innan jag kommit förbi v. 12...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    AE: De måste ju när jag har en cysta på vänstra äggstocken! Är inte direkt p g a oro för missfall, är inte så säker på att jag hade fått det i annat fall! Hade också gärna gjort KUB, men det erbjuds inte här om man inte är över 35 vid BF. Bekosta själv känns lite väl svidande också!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    jazzy skrev 2007-02-02 15:46:22 följande:
    Jag var hos läkaren i går ju...ska bli sjukskriven vid nästa grav,ska ta det lugnt & få "proggisar" samt läkarbesök 1 gång i v. Men är det inte farligt att gör VUL/UL så ofta???
    Nej, varför skulle det vara farligt? Strålningen? Möjligtvis om du UL:ar dygnet runt... men inte de korta stunderna man gör det.
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-02-02 15:47:37 följande:
    Kick... tänk du när illamåendet kommer igång på grymmaste allvar... då får du vara hemma över en hink *skräms* .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Har inte möjlighet till det, så det blir väl en skol-toa, äh, blir det värre så får jag helt enkelt ringa till läkaren.
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-02-02 15:49:22 följande:
    Kick... hihi det kommer hålla sig i schack o du kommer fixa det galant ...*borde byta bild snart, har ju bytt frisyr*.•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Ja, nya frisyren vill vi se!

Man kan väl bara hoppas, men graviditeten är viktigare än mina 150% studier så om det krävs så kommer jag ju ta det lugnt!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Japp! Urk jag är så nervös, tänk om det inte växt till på måndag?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!