Pladdertråden!
Lättja: Säkert att du kommer få VUL:a i samband med inskrivningen.
Lättja: Säkert att du kommer få VUL:a i samband med inskrivningen.
Dulia: Hihi, om det syns nåt vill säga! ![]()
Lättja: Beror väl på, du ska väl till en gyn eller? Jag vet de som fått VUL:a hos läkaren i anslutning till inksrivningen, men det kan säkert vara olika.
Lättja: Usch då! ![]()
*Nu sticker jag! ![]()
Har just kommit hem från VUL:et, allt såg jättebra ut, men fostersäcken mätte bara 5+0, vad tusan det nu betyder? Såg inget hjärta m a o. Hade dock en cysta på vänster äggstock, kan även vara gulkroppen som är gigantisk sa gyn så jag ska på ett nytt VUL redan på måndag... så får vi se! Urk, hur ska man tänka!? Kan ju inte vara i 5+0, det skulle ju betyda plus redan i v. 3+0, är det ens möjligt?! ![]()
Jezzica: Inte ens om jag räknar efter ägglossningen stämmer 5+0, enligt senaste mens är jag i 6+3. Har inte räknat konstigt?! Varför tycker du det?
Har hela tiden räknat likadant i denna grav, har räknat som bm, senaste mens, dock så har jag varit beredd på att ÄL stämt bättre, men jag har aldrig räknat så!
Nejdå, undrade bara vad du menade! ![]()
Jessica: Hehe, inte så lätt alltid!
Åh vad jag längtar till måndag nu, gyn trodde vi skulle kunna se hjärtat då! ![]()
Hanna: Ja, det är sant! Det kan ju ha vuxit enormt till nästa vecka!
Såg inte myran så väl, det var liksom mest en liten prick på skärmen, men fostersäcken och gulesäcken syndes väl!
Tog ingen bild, tänkte fråga om det nästa vecka istället! ![]()