Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

AE: Visade de inte vad som var hjärtat då?

Det ska gå bra, för oss båda! Jag har iaf haft tillräckligt många MF nu!

Nu ska jag laga mat till mannen så att han hinner äta innan jobbet, han är på väg hem från komvux nu, duktig han är!!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

AE: Jag har alltid fått skärmen snett mot mig, så jag har alltid sett jättebra...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hallååå!

Mätt och belåten... trött och omotiverad att tvätta klockan fem! URKAS! Men, inga rena kläder snart, bläääk!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: M är inte ens hemma, han jobbar ju på och pluggar och allt, duktig som tusan! Annars hade han tvättat, om han vore hemma, men vi fick ingen annan tid än idag!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Du är ju smal, dessutom kanske snäckis ligger så att hon syns tidigt? Det är ju så himla olika, har ju inte direkt med första gången att göra heller! På mig gömmer det sig nog rätt länge, fast det kan man ju aldrig veta, vet att min livmoder ligger så att man kan känna den även som ogravid, så chansen finns att det syns tidigt när det börjar växa ordentligt...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jaha, ja det kanske min också är då..? För som jag förstått det så känner man inte livmoderkanten med bara handen i "vanliga" fall hos annat folk? Det gör jag alltid, jättetydligt!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Var hos gyn en gång och så sa hon att den var extra tydlig och så visade hon mig kanten, så jag känner den alltid.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

HÖH? WHAT?!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Haha, okej! Ja, men det borde den ju inte vara när man känner den övre kanten?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Ah, alltid lär du mig något nytt!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!