Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Bidde inget hitta på, totalt slö hela dagen, men har mått okej efter middagen!

Tror också att risken för MF är mindre än 1% vid dagens FVP, men det är ingen risk man tar i onödan tycker jag. Känner en som gjorde det enbart för att få veta könet t ex, HALLÅ?!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Jag hade blod på pappret igår, nu har det inte kommit mera men det räckte ju för att hjärtat skulle stanna i kroppen på en. M kom hem från jobbet, så vi har varit tillsammans och "vakat" i natt... nu har jag bara ont i livmodern, känns liksom "fel" på något sätt, men vi får väl närmare svar i morgon på VUL...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Thezz: Man kan ju inte annat än att hoppas!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jo, vi blev totalrädda båda två, M kom t o m hem ju och var med mig!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jag låg bara hemma igår, orkade ingenting, och idag mår jag rätt kasst, vet dock inte om det är illamående p g a ovisshet eller något annat...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Nej, nu blöder det inte, och inte heller finns det något blod om man sticker in fingret litegran, så jag antar att det är ganska lugnt... men man har ju egentligen ingen aning!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Jo, jag försöker tänka så jag med, men du vet ju hur fruktansvärt skräckslagen man blir... uuuurk!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna:

Ska också äta lite nu, försöka iallafall! Hur var middagen igår förresten?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

JAPP, känt ska det vara, aldrig med två n!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Har inte blött något mer, bara samma vanliga vita/ljusgula som kommer hela tiden nu! Mår illa som faen också, sovit hela dagen dessutom! Så jag måste ju vara tokgravid!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!