Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Åh vad du är efterlängtad Magda!
    Såg allt bra ut?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Vad skönt att höra Magda!!

• lurksmulan

Hanna: Nu hänger jag inte med riktigt. Vad har din pappa med toppen att göra? Designar han kläder åt Gina Tricot?
    Jag såg reklamen och sömmen ska visst sitta mitt på bopparna, men mina är visst för stora så att de blir kvadrupla. Så ska det visst inte se ut.

• lurksmulan

Hahaaaa, då förstår jag! Ja det turkiska folket kanske har mindre byst generellt?!
    Han har säkert gjort min favvotröja! Jätteskön och stretchig! (Den randiga som jag har på två magbilder)

• lurksmulan

Morgon! Jag är hemma, ska iväg och träffa en massör kl 10 för att se om hon kan få ordning på min spända nacke som ger mig huvudvärk. Har haft det i över en vecka nu, och inget hjälper.
    Igår blev jag typ galen och började gapa om att jag är så trött på allt. Ett klassiskt psykbryt. Idag känner jag mig fortfarande lika galen, men lugnare. Allmänt missnöjd med mig själv kanske man kan säga. Och så får jag så dåligt samvete för jag orkar ingenting, och J diskar, städar, plockar, tvättar, hänger och viker tvätten och jag sitter som en amöba i soffan och orkar inte ens lägga ner maten i lådor. Jag är en hemsk människa!

• lurksmulan

Lättja: Jo men jag måste vara det. Ingenting händer nånsin. Jag bara kommer hem, äter, tittar på Bolibompa med Laban, lägger Laban, duschar, försöker hålla mig vaken en stund, lägger mig senast 21.30. Det är så tråkigt och jag är så trött på att vara trött!

Sen är jag nojig, vaknade mitt i natten och var övertygad om att minigrisen inte lever längre. Jag har inte känt nåt på en vecka snart. Tyckte jag kände nåt i förrgår men jag tror nog att jag bara inbillade mig. Ska gå förbi min bm och se om hon har tid/vill lyssna med dopplern efter hjärtljud. Känner mig helt inställd på att bebis är död.

• lurksmulan

Usch jag är verkligen ett deppo idag.
    Jag har gjort mig en latte och lite knäckemackor iaf, sen ska jag sminka mig och traska till bm.

• lurksmulan

Nu har jag varit uppe hos bm och anmält att jag är där för "gammal hederlig klassisk noja". Jag förklarade läget och fick hoppa upp på britsen och träffa herr doppler.
    Minigrisens hjärta slog med 145 slag/minut så allt är bra! Phew!
    Sen ringde jag J och erkände mig som ett hysteriskt psyko och lovade att sluta noja mig nu!

• lurksmulan
    Hanna: Ja det ligger i centrum, och dit har jag ungefär två minuters promenadväg. Så jag gick vid 8 och var hemma igen typ 20 över och då hade jag ändå stått och väntat på bussen (se i andra tråden...).
  • lurksmulan
    Angiee: Hi hi, ursäkta att jag skrattar. Men vad skulle skada bebben av ett raseriutbrott? Så länge du inte hoppar med magen före på din sambo är det ingen fara! Kasta saker är säkert bara nyttigt för bebisen, den får igång adrenalinet en stund!

Hanna: Ja det är inte ens min vanliga bm utan en som jag träffat nån enstaka gång. Men hon var ledig och jag fick komma in direkt och det var inget snack om saken. Så himla skönt! Sen när vi hörde hjärtat slå sa hon "jag får rysningar, för jag förstår hur du måste känna dig". Jag blev nästan tårögd, det där är empati!
Svar på tråden Pladdertråden!