Pladdertråden!
Åh vad du är efterlängtad Magda!
Såg allt bra ut?
Åh vad du är efterlängtad Magda!
Såg allt bra ut?
Vad skönt att höra Magda!!
Hanna: Nu hänger jag inte med riktigt. Vad har din pappa med toppen att göra? Designar han kläder åt Gina Tricot?
Jag såg reklamen och sömmen ska visst sitta mitt på bopparna, men mina är visst för stora så att de blir kvadrupla. Så ska det visst inte se ut. ![]()
Hahaaaa, då förstår jag! Ja det turkiska folket kanske har mindre byst generellt?!
Han har säkert gjort min favvotröja! Jätteskön och stretchig! (Den randiga som jag har på två magbilder)
Morgon! Jag är hemma, ska iväg och träffa en massör kl 10 för att se om hon kan få ordning på min spända nacke som ger mig huvudvärk. Har haft det i över en vecka nu, och inget hjälper.
Igår blev jag typ galen och började gapa om att jag är så trött på allt. Ett klassiskt psykbryt. Idag känner jag mig fortfarande lika galen, men lugnare. Allmänt missnöjd med mig själv kanske man kan säga. Och så får jag så dåligt samvete för jag orkar ingenting, och J diskar, städar, plockar, tvättar, hänger och viker tvätten och jag sitter som en amöba i soffan och orkar inte ens lägga ner maten i lådor. Jag är en hemsk människa!
Lättja: Jo men jag måste vara det. Ingenting händer nånsin. Jag bara kommer hem, äter, tittar på Bolibompa med Laban, lägger Laban, duschar, försöker hålla mig vaken en stund, lägger mig senast 21.30. Det är så tråkigt och jag är så trött på att vara trött!
Sen är jag nojig, vaknade mitt i natten och var övertygad om att minigrisen inte lever längre. Jag har inte känt nåt på en vecka snart. Tyckte jag kände nåt i förrgår men jag tror nog att jag bara inbillade mig. Ska gå förbi min bm och se om hon har tid/vill lyssna med dopplern efter hjärtljud. Känner mig helt inställd på att bebis är död.
Usch jag är verkligen ett deppo idag.
Jag har gjort mig en latte och lite knäckemackor iaf, sen ska jag sminka mig och traska till bm.
Nu har jag varit uppe hos bm och anmält att jag är där för "gammal hederlig klassisk noja". Jag förklarade läget och fick hoppa upp på britsen och träffa herr doppler.
Minigrisens hjärta slog med 145 slag/minut så allt är bra! Phew!
Sen ringde jag J och erkände mig som ett hysteriskt psyko och lovade att sluta noja mig nu! ![]()