Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Hanna: Det är bara trevligt att du är här! Det är lite dålig uppslutning idag. Jag själv springer fram och tillbaka beroende på vad Laban sysslar med. Just nu står han och diskar men innan har vi lekt med modellera och legat i hans säng med nalle och läst saga.
    Om en stund ska vi iväg och hämta kläder som vi köpte på Tradera åt Laban. Ett helt nytt adidas-set, jättefint! Och sen måste jag betala en annan grej vi köpte på Tradera, en Dora-docka. Laban älskar ju Dora!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan
    Hanna: Ja Anki klarar jag inte av! Otroligt jobbig!

JUSTer: Jeeeeppp, dodododododora! Så fort Laban ser reklam för fiffi och blomsterfröna säger han "neeeeeej inte fiffi!".
  • lurksmulan

JUSTer: Jag hade en lång period när jag inte klarade av kaffe alls, sen ville jag helt plötsligt ha det svart och sen med mjölk. Jag som är en cappucino/lattedrickare egentligen!
    Ha ha, jag vet inte varför han inte gillar Fiffi faktiskt. För det är mest reklamen han protesterar mot. När programet väl går tittar han ju på det.

• lurksmulan

Usch jag har ont i halsen! Och huvudet!
    Jag och Laban sov en stund förut men det har inte hjälpt alls, jag är lika trött som innan.

• lurksmulan

jazzy: Jag vet inte än hur det blir. Men vi har ju ingen tid bestämd vad jag vet.

• lurksmulan

Magda: Vad jobbigt för dig, med drömmen och att det är just den här helgen! Stora kramar till dig!
    Det syns stor skillnad på din mage!

• lurksmulan
    jazzy & lättja: Jag behöver veta tid ganska omgående om jag ska kunna komma. Min mamma hade tänkt bjuda på middag och min man behöver få veta vilken tid så att han kan planera sin dag också.
  • lurksmulan

Lättja: Okej, men då kanske vi ska ta det en annan gång? Jag hinner inte till 11 nämligen, dessvärre.

• lurksmulan

Vi köpte förra vagnen begagnad. I mina ögon handlar det om sunt förnuft. Handlar man av hela och rena personer och man provar vagnen allt vad man orkar när man är där måste det gå att lita på. Fabrikationsfel kan förekomma även på nya vagnar (bla handtag som gått av i rulltrappor etc)
    Med vår ekonomi finns det inte plats att köpa allting nytt, det funkar bara inte.

Såg att ni pratade amningsbh, och jag köpte faktiskt en idag! Visserligen kommer jag inte kunna ha den när bebisen väl har kommit, men jag kan ha den nu och senare när man ammar lite mindre. Jag vet inte vad det är för märke men det var flyttrea på Lindex och den hade kostat 225:- och var nedsatt till 69:-!!
    På tal om bygel skulle jag aldrig kunnat ha det i min amningsbh, usch och fy, man hade ont nog som det var med knöliga och gigantiska bröst.
    Och Kickan, man måste inte ha bygel bara för att man har stor byst, amningsbh är inte riktigt som vanliga bh´ar. Jag hade D i ena och E i andra och ingen av de hade bygel och det var inga problem. Jag tror det var ... vad heter märket... Svedberg? Svedlind? Svednånting iaf.

Lättja: Nästa lördag kan jag inte! Vi ska fira min morfar som fyller 85 år den dagen!

Svar på tråden Pladdertråden!