Inlägg från: lurksmulan
|
-
-
Lättja: Men, det känns ju som om hon är en avundsjuk, missunsam och egoistisk människa om hon inte kan förstå att du inte har varit på topp under det här året och kanske behöver lite tid att komma igen innan hon kör på med hur underbart hennes liv är.
Ibland behöver man lite sympati, att någon oooar och aaaar lite innan man orkar lyssna på annat. Och det är inte egoistiskt. Är man vänner så gör man så. -
Heeeej snäckan!!!
Fick du ändrat datum?
-
JUSTer: Vilken underbar väska! Men dyyyyyyr!
Magda: Jag är precis som du, trots att jag jobbar. Min hjärna har förvandlats till gröt och hela min kropp är gjord av slime. Jag typ rinner av möblerna. Orkar inte ta mig för nånting och är bara helt seg i huvudet hela tiden.
NO: Vad trevligt att se dig inloggad! -
Vänta på bebislistan! 
Believer v.29 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.29, Bf 20 maj
Dulia v.26, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
lurkan v.19, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.18, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
Mamma till F&S v 17 Bf 8 Augusti RUL 22/2
Hanna v.17, Bf 11 augusti (flicka tror vi båda)
Lättja v.15, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.14, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
Kickan v. 11, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.10, BF 21 september
Thezzizen v.10, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
missK v.8, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
Jazzy v.6 BF 28 oktober -
Nej, samtidigt som jazzy!
Nu väntar jag tre minuter och ser om du gör om det, annars gör jag det!
NO: Stora kramar till dig gumman!!
-
(Men har jazzy ändrat nåt i listan?)
-
Magda: Samma här, fast jag har ju fått lön. Men jag väntar på 2 veckors pengar från fk för när jag var hemma med Laban tidigare. Först ville de ha sjukintyg och det har jag fixat, men trots att jag skickade i måndags är det fortfarande inte registrerat hos de. Jag skulle ringa på måndag sa de. Suck. -
jazzy: Du är ju jätterolig! Jag kanske också ska börja testa igen?
-
jazzy: Eftersom jag hörde minigrisens hjärta igår skulle det förvåna mig oerhört om jag skulle få minus på testet idag!
Var håller Believer hur förresten? Jag har inte sett henne på ett tag? Skulle de resa bort, eller hur var det?