Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick... det är helt rätt att gå efter SM oavsett vad vul säger.. de var BM väldigt tydlig med när jag pratade med henne ang inskrivningen så kör på det

Dulia.. skumbananer kan man göra bananfudge av Räcka ut tungan mumma

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. precissssss

nu ska jag patienta lite sen upp på röntgen o äta snittar... *hungrig*

• Hannnas

Kick.. haha nä det vore väl en överdrift

• Hannnas

Kick.. ja vi har oxå tvätttid idag.. men A tvättar "gärna" i nuläget *bortskämd*

• Hannnas

Kick.. klart han hade gjort

Är förresten offentlig nu med min graviditet.. känns jätteskumt.. kul såklart men skumt... o magen syns ju så folk ser utan att fråga haha det är iof lite kul.. men nästan skämmigt att ha mage så tidigt o vara första gången

• Hannnas

Kick.. jo så är det ju såklart o jag vet ju att min livmoder är framlutad på nåt sätt, ser ju den tydligt med ögonen i nuläget ...

• Hannnas

Kick.. haha du måste förklara hur du kan känna din livmoder som ogravid en är ju bara valnötsstor då ju

• Hannnas

Kick.. haha.. KUL ju då kommer den säkert synas tydligt sen, såvida den inte är vriden med fundus bakåt då vill säga

• Hannnas

Kick.. du menar fundus... flåt.... nu är jag där igen.... jo om du tänker dig att livmodern ser ut som ett päron med den breda delen upp... den breda toppdelen heter Fundus

flåt Generad

Svar på tråden Pladdertråden!