Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. oki... jag förstår... hur MÅR du av detta då? fattar iof att du vill gräva ner dig till v 36 el nåt men känns det annorlunda nu än förra gången el hur känner du?.. knasig fråga kanske... skyller på att jag är trött o nyfis o lite worried men ändå hoppfull

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. har läst.. kommenterat.. och gråtit... MEN jag tror ändå på er.. jag vägrar sluta hoppas eller se en ljus utgång denna gång... om du inte orkar bära allt själv, lassa över det du kan och orkar på oss här.. *puss*

• Hannnas

Magda... förstår att du vill lämna in kroppen för reklamation ... men du, man vet aldrig aldrig om det går bra... finns aldrig garantier... men utgångsläget hade ju gärna varit annorlunda såklart...

NEJ.. jag vägrar *sätter ner foten*... nu SKA vi försöka vara positiva, denna gången ska det bara lyckas, förutsättningarna är ju trots allt annorlunda denna gången...

*bestämma*

• Hannnas

haha vilka puckotrådar ni hittat tjejjer

Lättja... *pust* glad att jag inte skrämt iväg dig

Precis lyssnat på min snäcka igen hon ÄR verkligen en livlig liten varelse brås väl på mor sin

• Hannnas

ae... vanligt stetoskop du ska tilläggas att jag hör hjärtat svaaagt först idag faktiskt men rörelserna hör jag tydligt ...

ett tillägg till.. jag har väldigt bra hörsel oxå vilket inte är en nackdel

• Hannnas

ae... jag är öm i vanliga fall o ÄNNU ömmare nu AJ AJ Skrikandes så jag förstår din ångest.. huga.. men det går fort över och man glömmer det så fort man ser snäckisen på skärmen ju

• Hannnas

ae.. ställ in dig på att FÅ det.. du fick det sist, sannolikheten att du får det igen är ju stor.. men det kommer ju inte från din groda utan från dina sköra slemhinnor så.... KUL att ha med D oxå A var helt lyrisk sist, såg tårar i ögonen på honom

• Hannnas

Kiiick... saknat dig! ... härligt att du verkligen känner dig gravid

• Hannnas

Kick... tänk du när illamåendet kommer igång på grymmaste allvar... då får du vara hemma över en hink *skräms*

• Hannnas

Kick... hihi det kommer hålla sig i schack o du kommer fixa det galant ...

*borde byta bild snart, har ju bytt frisyr*

Svar på tråden Pladdertråden!