Pladdertråden!
Magda... jotack det är faktiskt ganska bra.. mår knappt illa alls längre
(peppar peppar)
Ska du inte uppdatera dig idag
... o när ska du till läkaren??
Magda... jotack det är faktiskt ganska bra.. mår knappt illa alls längre
(peppar peppar)
Ska du inte uppdatera dig idag
... o när ska du till läkaren??
Thezz... läs inte i sådana trådar *ryter*
Thezz... förstår din oro iof.. innan jag var på mitt vul förra veckan.. då var jag helt inställd på att bebis återbildats och att boka tid för skrapning mm... men men... det blir inte alltid som jag tror
som tur är
... vad ska de göra åt din endo nu förresten?
Morron JUSTer ![]()
Lättja.. men gumsi!!! Det är ju jättevanligt att symptomen försvinner helt i v 11-13 ungefär ju!!! Det som kallas "läskiga fasen"
Thezz.. nä oki, det kan man ju iof fatta... men du, har du koll på ditt hB då? *bryr mig*
Lättjis... om du är SÅ orolig att du tjuter så tycker jag du ska kolla faktiskt, inte bra att må så kass ju... jag vet att gyn brukar ha obokade sk "akuttider" runt lunch... ring o kolla?
Magda.. oki...
... när ska du vara där sa du *trög*
magda... haha missade preciis
men nu är jag med
Thezz.. bra det
du kan ju kolla själv ju
*lyx*
thezz... glöm inte att ca 30% av normala gravvosar känner inte av illamående alls...
thezz.. citerat från barnmorskegruppen i gbg
• Illamående är väldigt vanligt – cirka 70 procent av alla gravida kvinnor känner av det. Ofta är det värst på morgonen, men det finns också kvinnor som mår illa under hela dagen. För de allra flesta avtar illamåendet runt vecka 12.
Finna på många fler ställen men hinner inte leta reda på mer nu.. patient... *rusar