Pladdertråden!
jazzy: Jo, det lutar åt det just nu!Blir självklart vinterhjul till också, i norrland funkar det nog inte så bra om vintern med de små!
Tycker rött är sååå fint till barn, dessutom rätt neutralt!
Såg att ni funderat på Happyn, den har ju också JÄTTEFINA färger!! ![]()
jazzy: Tycker också den bruna är suuuperfin!
Brunt är ju så fint att kombinera med andra färger dessutom! ![]()
Hanna: Gud vad det växer!!
Supergulligt!!
Gissa vem som drömt mardrömmar, i natt igen? ![]()
Jag drömde först bara om blod, sedan har det övergått till att jag drömmer att bebis dött där inne, och nu senast drömde jag att... ja, det är skumt men, att mina hormonhalter hade blivit så låga att det bara var en tidsfråga när bebis skulle dö!
Har såhär VARJE natt, orkar fan inte med detta längre!! Kan inte sova längre, vågar inte även om jag är hur trött som helst! 
Hanna: Japp, har faktiskt tänkt det själv!
Kommer fan sluta med psyket om jag fortsätter såhär...
Känns som ett VUL nu rätt snart, och att sedan få lyssna på hjärtat i slutet av mars och rutin-UL en månad senare, det borde ju hålla de flesta nerver i schack, en stund iallafall?
![]()
Angiee: Har du provat postafen?
Annars ät vattniga saker, som vattenmelon eller gurka... det lindrar iallafall lite för mig!
Hanna: Pratade med en kompis som har haft enormt problem med illamående och hon sa att läkaren kunde skriva ut lergigan även för att man skulle kunna sova bättre? Tänkte om jag kanske skulle ta upp det med läkaren i veckan, eftersom jag mår som sämst om kvällar/nätter plus sömnsvårigheterna...?
Hanna: Sant! Men jag tror att det är bra för mig med såna milstolpar bara en bit emellan hela tiden iaf! ![]()