Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Hanna: Haha, luktar redan bättre iaf för mannen ville t o m hångla igårkväll Det du!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lurkan: Gör det! Den är verkligen toppenfin i färgerna Happyn, vi har klämt och känt på den innan

Hanna:

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

MissK: Vem har sagt att särskilt rött och grönt tillhör nåt kön?

Förstår hur du tänker även om jag tycker att det är fel att redan som spädis visa barnet vad som är "tjejigt" och "killigt"...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lurkan: Ja, då är den nog perfekt för er! Den är ju relativt lätt också för att ändå vara en klassisk vagn!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    MagdaA skrev 2007-03-06 08:09:38 följande:
    åh! kan vi inte lägga ner den här tjej/kill diskussionen! tycker det är upp till var och en hur man vill klä/boa/färgsätta. Började ju med att jag ville veta könet, var inte meningen att bli en sån diskussion ju...Ängel i himlen och plutt i magen!
    Självklart är det upp till var och en, det är ju hela graviditeten, föräldraskapet osv!
    Vilda babyn bor i min mage! ♥
  • Kickan 84
    Thezzizen skrev 2007-03-06 08:13:28 följande:
    Morron tjejer....i natt hardet blodat lite. Blir såå ledsen
    Åh nej! Inte mkt väl? KRAAM!
  • Kickan 84

Nu måste jag dra, ha en bra dag allihopa!

• Kickan 84

Ny magbild hos mig!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

I gravidkalendern alltså, får inte in den i galleriet!

Jo, jag som trodde svullnaden skulle lägga sig snart men det verkar bara bli större och större!

• Kickan 84

Hanna och Magda: Angående sex så är det inget som händer här med, man är väl inte så himla sugen heller. Dock hade jag toklust en morgon och då blev det av, men det är enda gången sedan ägglossningen då jag blev gravid

Svar på tråden Pladdertråden!