Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

prefekt: PERFEKT!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hej!

Fy fan vilken pärs jag gått igenom idag säger jag bara! KK skulle ringa upp 8.30, det gjorde de aldrig. Sur som ett bi ringde jag tillbka vid tio, fanns inga uppringningstider och ingen fick man prata med. Fick ringa sjukvårdsrådgivningen och fick därigenom akutnumret till KK, där en barnmorska svarade.

Jag berättade att jag har ont i magen (har inte sovit på hela natten på grund av detta) och är jätteorolig. Kärringjäveln bara pratade om missfall, hur lite de kan göra åt det osv. Jag sa ifrån att jag VET att de inget kan göra men att jag vill komma in ändå och kolla det och att läkaren på KK sagt åt mig innan att höra av mig. Kärringen blev jättesur och sa att ja, jag försöker bara informera dig! Om vaddå? Missfall? Precis som att jag inte redan vet ta mig fan nästan allt om det!!! Gråter

Hur som helst fick jag en tid idag klockan 15.00, efter mycket om och men. Gick hem från praktiken vid elva, gråtandes som en jag vet inte vad!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    angiee skrev 2007-03-05 13:07:22 följande:
    Kan man ha vita lotionsflytningar utan att det är onormalt?Lite ÄL liknande??
    Har lotionsflytningar hela tiden. Tycker dock inte de är lika ÄL-sekret, som är genomskinligt och segt som äggvita.
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Ska fråga om en bild, om allt står rätt till vill säga!

Funderar just nu på om jag ska orka raka benen... mår inte direkt toppen!

Fast, idag är bara 9+6 ifall den jävla VUL-mätningen sist stämde!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Magda: De är håriga som tusan, ser snart ut som en karl! Men de har nog sett värre, som du säger!!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Men du har ju sagt 10+0

Åh, mår illa och känner mig kräkfärdig för att jag är så jävla nervös!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hoppas det, kanske kan sova iallafall några nätter på det!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lurkan: Grattis!

Hanna: *andas in, andas ut* Ja, vi hörs i eftermiddag så får vi se!!

Nu ska jag göra mig klar!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Kom just från VUL, bebis mår TOPPEN och gyn kommenterade att det var en ovanligt livlig liten filur där inne, allt såg toppen ut och vi tycker såklart myran är finast i hela världen!!

Dock har jag UVI, så jag ska äta pencillin en vecka framöver!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Magda: Ja, fy tusan vilken tur att vi fick reda på det nu!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!