Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Ahhh!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jag är lite trött...

Lycka till framför spisen, frun!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

God morgon!!

Är uppe tidigt och sitter och väntar att teletiden ska öppna på KK, 7.30!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jag somnade vid nio igår så vid sju kunde jag inte sova längre... kanske går åt rätt håll med tröttheten? Innan har jag kunnat sova hur länge som helst i sträck!

Lättja: När börjar du jobba?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Nej, alltså tidigare under graviditeten kunde jag sova hur många timmar som helst, ibland fler än 12 i sträck... innan graviditeten var jag nog bara normalt morgontrött!  

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jaha, så ringer de upp mig från KK vid 8.30...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hm, ja får väl helt enkelt hänvisa till den läkare som sagt åt mig att ringa så fort det blev minsta ont eller liknande om sköterskan i tel skulle vägra boka in mig!

Mmm, sånt vakna jag också av ibland... dock har jag inte så mkt växtvärk ännu, om det inte är det som börjat nu som känns så jäkla skumt och ont liksom i stötar? Hm...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Mja, ibland är det rätt ofta och ibland går det flera timmar emellan... igår hade jag skitont massa gånger...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    MrsMurphy skrev 2007-03-05 07:46:39 följande:
    För jag har att det ilar regelbundet och det är klassisk växtvärk enligt svärmor. För mig är det oftast när jag gått och lagt mig eller när jag tar det lugnt. Det kommer i stötar då man känner av det, ingen kostant smärta.Går allt för lätt blir man fort dum...
    Jaha, men då kanske det är det jag har! För igår när jag låg i soffan och slappade var det verkligen ihärdigt! Ska fråga gyn om det där också...
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Lättja: Prefekt ju!!

Ligamenten menade hon nog, man kan t o m få ont i axlarna när de sträcks tydligen, för de sitter fast hela vägen dit upp!

Damn, nu måste jag sticka ju! Hatar när de ringer upp och man inte är hemma och kan tala ostrört!!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!