Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

angiee: Nej, hade inga misstankar alls. Men min värk i magen var PRECIS det, hade inget svidande när jag kissade eller nåt... men känns skönt att de upptäckte. Be att de gör en odling på dig vid nästa BM-besök!

missK: Ska bli kollad för UVI en gång i månaden nu under graviditeten, eftersom jag haft svårt att bli gravid och ätit hormoner så tyckte gyn att det var viktigt att hålla koll på det, en infektion kan ju tyvärr ställa till det!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Thezz: Vi såg allt jättetydligt, tydligare än jag sett på bild innan. Vi såg armar och ben jättetydligt och t o m händer och fötter! Dock tog jag ingen bild, glömde helt av det när jag fick höra att allt var bra, slappnade av totalt!!!

jazzy:
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    missK skrev 2007-03-05 17:27:26 följande:
    Kickan:Kanske något å ta upp när jag ska på inskrivningen då. Vad jag vet brukar jag ofta ha äggvita i urinen med då jag är in å de kollar. hmm...Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
    Absolut!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jag såg hjärtat i 5+6...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Thezzizen skrev 2007-03-05 17:30:54 följande:
    Kicka; Nu får du berätta vad såg man, jag är ju jättenyfiken ju!Såg man armar o ben, att den rörde sig eller vad?
    Såg armar och ben jättetydligt, tom händer och fötter och man kunde se fingrarna spreta. Gyn hade jättesvårt att mäta bebis, för han rörde sig så vilt! Vi såg hur han fäktade och sparkade på där inne, ovanligt vild som gyn sa! Sedan såg vi hjärtat som pickade på jättefint, men att den levde var ju inte så förvånande med all aktivitet!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Hon sa inte så rätt ut, men sa att så fort infektionen är väck så är riskerna jättesmååå!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-03-05 17:38:09 följande:
    Kick... haha "ovanligt vild" var ju våran med så det inte gick att mäta knappt alls utan man fick "chansa" lite ... hur långt gången trodde de att du var nu ungefär?.•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v18 .•:*¨¨*:•.
    Hihi, ja hon kunde inte mäta riktigt bra alls, mätte 10+1, två dagar längre än sist men hon trodde absolut att min beräkning enligt senaste mens kunde stämma t o m så jag fortsätter räkna på det!
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Thezz: Se nedan!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Ska äta pencillin nu och ska ta 4 om dagen, ska jag börja ikväll eller ska jag börja i morgon? Ska ta dem vid fyra tillfällen, till mat.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Ska jag ta en till middag och en innan sängen då eller?

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!