Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

missK: Ska du ha geckon då eller? Den är ju lättast?

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

missK: Okej!

Jag ska ha en röd iallafall!

• Kickan 84

Har också drömt om brunt, brun bas med rosa fleece, eller varför inte turkos?

• Kickan 84

Hörde att den fäller i bugabootråden, så den är nog utesluten för vår del! Men det behöver ju inte stämma förståss!

• Kickan 84

Ja, det vet jag inte riktigt men om den fäller så gör den ju det direkt, enligt hon (Stargirl) som sett den på mässa innan den kom ut så är det precis som såna riktigt mörka jeans, och de fäller ju...

Offwhiten är i ett annat material än fleece som jag förstått det. Dock är väl inte vitt så himla praktiskt!

• Kickan 84

missK: Fast om det inte är hemlig info innan att den beter sig precis som denim faktiskt gör så är det ju ingenting som de gjort fel!

• Kickan 84

Tror det smartaste är att kolla på den live och grugga sig mot den!

Nej, man har ju rätt många månder på sig innan man behöver beställa!

• Kickan 84

angiee: Haha ja men du skulle ha den redan nu, tänkte om du hade typ en katt eller nåt och öva med?

Egna sufletter kan jag inte sy, kan inte ens sy gardiner! Generad Men min mamma är jätteduktig! Skrattande

• Kickan 84

Vi har tänkt beställa den i juni som det ser ut nu, blir även att beställa sängen då!

• Kickan 84

Lättja: Visst är det skrämmande?

Dock vet jag att informationen om "vår" vagn inte stämmer längre, då det ändrats mkt sedan dess...

Svar på tråden Pladdertråden!