Pladdertråden!
Tess:
Måste vara en bra dag då! ![]()
Tess:
Måste vara en bra dag då! ![]()
Hanna: Hoppas det gäller även mig!
För övrigt så gör det bara ondare och ondare i fogarna, får sova med kudde mellan benen varje natt och det känns okej... men annars AJAJ! Kan inte ens sitta i soffan längre för den är för mjuk så man sjunker ner och får ont! ![]()
Hanna: Jo...
bobo: Har haft problem nu i säkert tre veckor, skär så att det känns som att jag ska gå sönder!! ![]()
Hej tjejer!
Vet ni om man kan gå till VC och be om halsprov? Eller måste man prata med läkaren?
Tror jag måste göra det, vadfan liksom, fortfarande skiiiitont. Anmälde mig sjuk och får ta rest på distanskursen idag, ORKAR verkligen inte att gå ut när man dels känner sig som skit och dels ser ut som sju svåra år! *morr*
Tyckte mobilen var jättesöt, är självfallet med! ![]()
AE: Ska göra med en gång, har fan haft såhär över en vecka nu ju och det blir inte mkt bättre! ![]()
De ringer upp 09.35, var ju snabbt! ![]()
Thezz: Visst är det fantastiskt? ![]()
Bel: Tror det är för att hennes tapp förkortas i förtid och öppnar sig, så de "knyter" åt den liksom...? men inte helt säker!
Thezz: Är ju inte normalt att vakna en vecka och en dag efter första "ont"dagen och ha så ont att man gråter... nä, nu jäklar får de kolla denna skiten! Inte bra att gå omkring med infektion för bebis heller ju...
Det visade sig vara mkt effektivt att vara gravid, fick en tid hos läkare klockan 13.30 trots att jag bara bad om provtagning!
Ska passa på att lämna urin hos MVC i samma veva tror jag! ![]()