Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Pladdertråden!

Hanna: Ja, det är ju helt själv man får känna vad som känns okej, jag vill inte hålla på och tvätta så ofta är väl tanken, så för oss går det bort!

Roligt med ny vecka!!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Mmm, tiden går jättefort, även för mig börjar jag tycka!

Forfarande sjuk här, inte sovit okej sedan onsdags!

• Kickan 84

Thezz: Äh, den knallar ju på för dig med!

Själv är jag lite i chock, trodde aldrig jag skulle komma till v. 13 liksom!

• Kickan 84

Thezz: Men gummis, jag är säker på att du är JÄTTEFIN!

Lite promenader funkar väl fint som gravid, men börja inte tokträna!

• Kickan 84

Lidenborg: Fy tusan så tråkigt!

-------------------

Här sitter man, feber och allmänt risig oc MÅSTE till skolan idag för seminarie och föreläsning, har knappt läst på alls, än mindre skrivit sammanfattningen som skulle skrivas! Uuurk, vad gör man?

• Kickan 84

Lidenborg: Jo, men det försvarar inte att jag inte gjort skiten! Bläh, får helt enkelt berätta om hur fan jag mår och att jag fortfarande har feber och allt! Någonstans måste de ju förstå att skolan inte är prio ett hemma hos oss just nu, efter allt!

• Kickan 84

Lidenborg:

• Kickan 84

Bel: Tyvärr varken vill eller har vi ekonomisk möjlighet att jag hoppar av just nu. Kommer läsa nu, dock bara 50% från v. 14 och sedan har jag bara en 10 p uppsats kvar på hela utb. den har jag bestämt mig för att ta efter mammaledigheten!

• Kickan 84

angiee: Ojdå!

Själv har jag gått ner 5 kg sen inskrivningen när jag mått sådär illa! Men är det inte mkt vätska och sånt man kan samla på sig av hormonerna? Tänkte att Lättja gick väl också upp rätt mkt men det försvann väl? (Rätta mig om jag minns fel!)

• Kickan 84

angiee: Som sagt så tror jag säkert det är samma som Lättja, det försvinner säkert snart!
    Annars är det bara att gilla läget!

Jag har ju gått upp 15 kg senaste året p g a PCOS:en, inte så jäkla roligt så att gå upp av bebis skulle jag tycka var betydligt härligare! Man får tänka så, det är för en god sak!

Svar på tråden Pladdertråden!