Pladdertråden!
missK: Det är garanterat INTE bra med halsen, det är inte så troligt när den fortfarande värker så att jag vill gråta... över en vecka sedan första ontet... hon på VC lät uppriktigt bekymrad! ![]()
missK: Det är garanterat INTE bra med halsen, det är inte så troligt när den fortfarande värker så att jag vill gråta... över en vecka sedan första ontet... hon på VC lät uppriktigt bekymrad! ![]()
missK: Haha, jo fy tusan! En pencillinkur per vecka! ![]()
missK: Drick ett glas tranbärsjuice varje dag, det förebygger bra säger min gyn! ![]()
missK: Äckligare med pencillin som ställer till det imagen! ![]()
Hanna: Jo fattar att inte läkaren tar provet, blev bara förvånad för att förut har jag inte träffat läkare förrän efter "domen" på provtagningen! ![]()
Vill ni veta en sak?
Låter kanske helt mysko och så, men jag har nog ALDRIG tyckt att min sambo är finare eller mer attraktiv än jag tycker att han är nu för tiden!
Lite avhållsamhet kanske gjorde susen, eller gravhormoner som förstärker intrycket?
Vad tror ni?
Hanna: Brukar alltid ta mina halsprover själv, har gjort sen jag var 10 år, så borde funka idag med! ![]()
Bel: Haha, har tyckt att han varit vedervärdig innan så detta är nytt!
Har ju inte klarat av hans lukt innan så det är först nu vi kan ha någon som helst fysisk kontakt med varandra, kan ju vara att man saknat det också! ![]()
Bel: Haha, tror faktiskt min karl har det!
Tror aldrig jag fått så mkt komplimanger som nu! ![]()
Bel: ![]()