• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

God morgon God morgon!!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

Söndagsmage inne hos mig nu!

• Thezzizen

Morrn tjejer...

Håller på o slänga i mig ett par mackor nu för att rusa till jobbet sen. Jobbar ända till kvart över fem, dödens...

Fortf, lite rosa flytning på pappret när jag torkar mig....*suck*

Kicka, fin mage! Jag vill också ha en söndagsmage.. igår kände jag mig mest halvfet och jämförde med den vackra 35veckors magen...

• Kickan 84

Thezz: Äh, 35 veckors magen kommer till oss också!
    Var kul att se att det faktiskt syns lite på morgonen också!

Irriterande med de rosa flytningarna, själv analyserar jag pappret som en galning fortfarande!

Stackare som måste jobba, en söööööndag!

• Prisssan

Fin mage Kickan!

Trist att jobba helg Thezz... kräker på det. Förstår att allt från ljusrosa till klarrött gör dig helspänd.

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • Kickan 84

Hej Priscella! Hur mår du?

• Thezzizen

Visst är det synd om mig .. Nä de är mest den långa dagen som är dryg, och de var jättelugnt igår så då blir de väl full fart idag.....tyvärr.

hur är de med prisc då?

• Prisssan

Med mig är det bra! Som vanligt, lite uppspelt för vi ska möblera om iadg, byta rum med Roxy. Så kul att göra nåt i hemmet!

Hur är det med dig Kickan? Och Thezz (Fast jag fattar ju hur det är med dig när du ska iväg och jobba )

Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta...
  • Kickan 84

Pric: Roooligt att göra om hemma, vi ska göra om en hel del till hösten är det tänkt, jag läääängtar!

Annars är det rätt bra, förutom bråkande fogar och trötthet, men det är ju smällar man får ta! Även lite trist att jag varit frånvarande hela veckan och missade att vara med på Magdas present!

Svar på tråden Pladdertråden!