• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

HA!! Jag fick första inlägget *värst såklart*

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • MrsMurphy

Vågar mig inte riktigt över till "andra sidan" än... Vill helst typ ha fött barnet innan jag vågar hoppas på detta! 

• Hannnas

Fattar du Lättjis... att vi ÄNTLIGEN   Ä N T L I G E N  är på "den andra sidan"

• MrsMurphy

Förutom att jag inte vågat ta steget att kolla in på sådana trådar! Jag stannar kvar i min lilla lull lull värld här istället.

Såg att du länkat över en tråd men det var ju en massa folk där så jag börjar visst ha blivit lite folkskygg! Vågar inte ropa hej än när det gäller detta!

• Hannnas

haha jag förstår dig heeelt... blev oxå folkskygg efter att jag startat Februari-tråden o sen ramlade ut o fick de mitt grinande nylle i ytterligare ett par månader fast jag inte hade där o göra

Men vi är ju i vänta-barn forumet iaf

Har du tankar på att göra nåt tidigt vul då? Jag ska göra ett redan nästa vecka *nervig*

• MrsMurphy

*smeker dataskärmen/vänta barn forumet* Njuuuuuuuuuter!!

Jag känner mest för att krypa ner och gömma mig tills jag passerat v12! Försöka att inte tänka så hysteriskt mycket på detta... Tror du det kommer gå bra??? Oskyldig

Får se hur jag känner det eftersom! Kanske ringer bm men vete sjutton!

När jag fick mf så var det bara några dagar innan inskrivningen och jag hade ett helsike att boka av tiden. Hamnade på div ställen och bara stortjöt så jag är fortfarande lite tjurig över det... Hade väl helst viljat flytta innan!

• Hannnas

Men du... skit i att ringa en BM, ring gyn o boka en tid... jag har absolut inte bokat inskrivningstid än, måste ju se snäckan först ju eller snäckorna

mm du kommer inte kunna gömma dig, snart snaaaaart kommer illamåendet

• MrsMurphy

Jo ja vet tack! Fick det görtidigt sist så jag blev hemma en vecka och kalvade! V5 mådde jag kymigt redan, vecka sex var jag förkrossad och sängliggande...  Hoppas denna grav blir bättre men jag känner mig redan småkymig. Fattar inte hur tidigt det kan komma egentligen? Detta är ju löjligt!

Svar på tråden Pladdertråden!