• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Grattis på födelsedagen Hanna!

Polly lever fortfarande om i min mage! Jag kände henne det sista jag gjorde innan jag somnade igår och det första jag gjorde när jag vaknade i morse! Jättemysigt!

Usch idag är det snöblandat regn och riktigt grått här! Nu när jag tittar ut ser jag att det för tillfället bara är snö... urk.
    J ska ju iväg och träna bandy som vanligt idag och jag överväger att lämna L hos mamma och ta mig en lång dusch, raka benen och ta det lite lugnt.
    Laban är nämligen otroligt trotsig just nu, igår skrek han i stort sett hela dagen, så jag känner att det vore himla skönt med lite egen-tid (och inte när han sover, för då kan jag ändå inte slappna av helt).

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Kickan 84

JUSTer: Jisses, då måste ju du vara skiiiitduktig ju! Brudklänning var inte det simplaste!

jazzy: Låter som en god idé! Från v. 14 (alltså i kalendern, inte graviditeten) ska jag bara läsa 50% har vi bestämt, känns jättebra... klarar inte av stressen med 150% något mera nu!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • JUSTer

lurk: egen tid!!! *minns tillbaka*

Gravid - v. 16
  • jazzy

Kickan: Låter oxå bra..tycker inte man ska jobba livet ur sig,när man är gravid. Speciellt inte när man har en massa mf bakom sig!!!! Vill ju jobba men orkar faktiskt inte!! Efter gårdagen så är psyket lite "nere".....Ledsen

Vill att ALLT ska gå bra!!!!

• Kickan 84

jazzy: Precis!

Jag har min C-uppsats kvar på utbildningen, men jag tänker mig att jag likaväl kan skriva den mot slutet av barnledigheten och ha en fäsk examen när jag ska börja söka jobb. Känns liksom bara onödigt att stressa ihjäl sig för att ta ut examen nu i sommar!

Nu måste det bannemig gå bra, det är allas våran tur nu ta mig sjuttan! *morr*

• jazzy

Det kanske blir lite tufft med ekonomin,men M får jobba mer!! Spelar ingen roll, jag är ändå så trött & grinig just nu. Nu är det ju vår,blir billigare med elen då!!! Glad

• MrsMurphy

Morrn morrn!

Härligt att du är tillbaks Magda och att det gått bra! Kramar!

Grattis på födelsedagen Hanna! 29 år eller?

Jag fyller 30 i sommar och har totalångest... Räcka ut tungan

Jazzy: Inte skrämmas med sånt där nu! Det kommer gå finfint!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • MrsMurphy

Kickan: Fiiiiiiiiin mage! Skrattande Och angående present så skriker man till i min inbox...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Kickan 84

jazzy: Sånt ordnar sig ALLTID!

• Kickan 84

Lättja: Så det är inte totalklart med presenten då eller?

Svar på tråden Pladdertråden!