• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Kickan: ja verkligen! Läkaren sa åt mig att vänta i väntrummet...men jag började ju gråta direkt så bm sa att jag inte skulle behöva sitta där, så hon gick iväg med mig direkt! Sånna bm är toppen!

Nä, nu ska jag gå å lägga mig i soffan! Måste bara kissa först...igen!..... Räkis tycker om att sparka på blåsan numera!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Ja, verkligen!

Vilken dum läkare för övrigt, man vill väl för tusan inte sitta där när man är helt förtvivlad!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • MagdaA

Kickan: var inte en ordinarie läkare... nån som var där extra. dessutom såg jag nog ganska samlad ut när jag lämnade undersökningsrummet, men sen brast det. Aja, bm löste ju situationen iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Ja, himlans tur det!

Vi fick sitta i korridoren när vi fått MF, det kändes ju inte särskilt bra... var det jag tänkte på liksom, man mår ju inte bra när man fått "dåliga" besked, vad de nu än innebär så är man ju ledsen just då, inget man vill dela med allmänheten...

• Thezzizen

Nu tänker jag inte gå upp ur soffan nåmer för kvällen... Jag är less på allt jädra blod nu....
    Och har börjat oroa mig för morgondagen också... Känns ganska hopplöst, ska jainte få bli av me den här nångång..

• Kickan 84

Massor av kramar Thezz!

Kan det inte vara endon som blöder igen?

• lurksmulan

Jag är inne på ett kort gästspel bara. Laban står framför tv´n och tittar på Bolibompa och J pratar med sin mamma i telefon.

Nä nu kom L måste gå

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Thezzizen

kicka, ja de kan de säkert vara... och om de är de får de fanimej gör angt åt det nu! jag hoppas ju att det är den, blodet uppför sig lite som det. MEN, de kan ja ju inte vara säker på och de känns ju inte positivt med en grav som blöder...

Detär ovissheten som är så jobbig..

• Kickan 84

Thezz: Nej, förstår det! Det är nästan alltid värst att inte veta... fy fanken vad jag tycker synd om dig!

Vilken tid ska du till läkaren i morgon?

• Thezzizen

Kicka, inte förräns kl ett. Det kommer bli en låååång förmiddag. Fast jag ska ner o luncha innan. hoppas bara att de har tid för det här, efterom de egentligen inte är de jag ska dit för..

Svar på tråden Pladdertråden!