• Jimmie

Lösmus

Varför inte en Lösmus i var mans hem? Det ska ju finnas en dildo i varje kvinnas tydligen.

• Svar på tråden Lösmus
  • Garageänkan

Haha! jag läste inte var tråden låg bara ordet Lösmus så fatta jag inte va det handlade om ens... Tänkte på dansmöss lösa i hemmet osv... Lösmus säger man verkligen så?

|Kyla & Rutin sa jag!|
  • Tett82

Det är väl upp till var och en att köpa lösmus om de vill!
    Frågade min sambo om han ville ha en, men de ville han absolut inte! Jag har en dildo, men det är ju inte bara jag som njuter av den (tro nu inte att kille använder den...haha!)

• Sannive

Jo du Jimmie, nog läser jag vad som skrivs alltid, jag har kommenterat det hela tidigare i tråden men gjorde ett till inlägg efter att ha fortsatt följa tråden.

Jag får väl helt ärligt säga att jag kanske inte riktigt förstår varför det ens är en fråga värd att ställa när du nu säger att det ändå inte skulle vara intressant att ha en lösmus.

Varför kvinnor har en del leksaker är väl inte så svårt att räkna ut? Många är de trådar som pratar om hur svårt en del kvinnor har att exempelvis få orgasm. Det pratas mycket om hur man skall hetta upp sexlivet, för en del fungerar leksaker. Dessutom verkar det finnas en uppsjö utav män som tänder på att antingen använda dildos på sina kvinnor, eller se kvinnorna använda dem.
    Jag skulle kunna fortsätta ett tag till här, men jag tror att du förstår vad jag menar.

Vill män ha en lösmus, lär de nog köpa sig en lösmus, men användningsområdet på just en lösmus är ju något mer begränsat än en dildo då den endast handlar om penetration och utlösning.

• Jimmie

å cåntriäre (taskig franska)
    Hela min så kallade poäng med denna tråd är inte huruvida det är vettigare/sexigare/användbarare osv osv att använda dildo för kvinnor än vad det är för män med en lösmus. inte heller är denna tråd om huruvida "jag" vill ha en sån, eller en dildo för den delen. UTAN hur det presenteras i samhället. Dildo=fint, Lösmus=fult. Dildo=helt ok i var man/kvinnas hem, Lösmus= Fult, perverst och snuskigt.

• FlamingRed

Det är ju för att man blir glad när en kvinna sköter om sin sexualitet, då den varit föremål för förtryck så länge.

Att en man är kåt och sköter sitt är ju old news, och han gör bäst i att gömma sinn porr och sin fula tankar.

• Jimmie

Ja visst har det varit tabu med kvinnlig sexualitet. Men vad är bra med att vågskålen vänder? Jämlikhet och balans är ju vad strävan borde vara.

• DarkLink

Jag håller med dig Jimmie! Om vi tjejer har en hel uppsättning coola sexleksaker från Lelo eller Fun Factory så är vi jävligt modiga och coola... Men en kille som gör samma sak är bara patetisk typ.

Men så är det väl ofta i kvinno-frigörelse-debatten? Det ska inte bli "lika",utan vi ska "ge igen för flera 100-års förtryck" verkar det som.. Kvinnan ska inte få det likställt med mannen - han ska fan få veta att det är hans tur att vara underlägsen kvinnan nu.. Konstigt resonemang.. och kanske borde ha fått en egen tråd... men jag är trött och ska nanna nu så det får bli en annan dag.. (natt menar jag...)

• Jimmie

Ett konstigt resonemang att nuvarande folk sak få betala för deras förfäder.

• Anonym

Många tjejer skulle nog tycka det var bra om deras kille fick sig en lösmus så originalet fick vila ibland ;)

• Anonym

Har inte läst hela tråden men jag måste säga att jag tror inte min man vill ha en lösmus... Däremot vill han gärna att jag ska ha en dildo. Så det är minst lika mycket för hans skull som för min skull som det nu tillslut har blivit en...

Svar på tråden Lösmus