• Jimmie

Lösmus

Varför inte en Lösmus i var mans hem? Det ska ju finnas en dildo i varje kvinnas tydligen.

• Svar på tråden Lösmus
  • Jimmie

Lisa 74:
    Mja inte lätt när dom faktiskt ser ut som en jättek*k och inte en stafettpinne =) Vad ska man säga då? det är en extrasnopp ifall pappa tappar sin. och pappa måste ju oxå kissa eller hur? =)

• Lisa 74

Ja den är bra!
    Ja bilderna har väl blivit lite "ådrigare" med tiden. Förr (80-tal) var det alltid nån söt tjej som höll i en liten vit stav mot halsen i typ Ellos, så självklart var dom menade för att använda mot nacksmärtor till utslitna mammor :)!!!

• Lizzy 71

Vad tror du om en miss sofie?

• Jimmie

Kan ju lika gärna spänna på ett lik istället för en docka.

• cruZZe

Hade gärna testat en sk fleshlight om det inte vore för det löjliga priset.

• Sannive

Jag tror att kvinnor har börjat äga dildos är ett led i att kvinnors sexualitet äntligen har blivit accepterat. Det har ganska länge varit så att kvinnors sexualitet är något man talar tyst om, orgasm är inte något som har varit en självklar rätt för kvinnor, och mycket har varit om männens njutning. Det är ju bara att titta på hur samhället har sett ut de senaste hundra åren....

Männens njutning har ofta sats framför kvinnans, männens sexuella fantasier har förverkligats medan kvinnor har fått förneka sina. Onanera är något som har setts på med rynkade ögonbryn när det gäller kvinnor, men coolt när det är män. Osv.

Nej, alla män har inte alltid varit sådana, det finns alltid undantag osv, men det ändrar inte historien.

Vill du ha en fleshlight, köp en, om det får dig att känna dig mer sexuellt jämnställd med din partner. Det finns ju in en mängd olika former och utföranden, så det är bara att välja och vraka.

• MARIA99

Hade inte brytt mej om min man velat testa en..Finns väll på prylsidorna dem med ?=)

• Jimmie

Poängen är att det inte är ok som man att leka med sin sexualitet men det är det för kvinnor. då har alltså vågskålen tippat över. Den ska balanseras inte vägas åt nått håll. Det gäller ju inte bara denna fråga

• tuxen

Är inte den mesta porren riktad mot män som målgrupp?

• Anonym (LUSTig)

Jag har faktiskt frågat min sambo om han vil ha en, men det ville han inte... Han tyckte det skulle kännas as dumt att ligga med en lösmus...
    Jag tycker inte alls det är något konstigt, inte mer konstingt att använda en dildo ialfall...

Svar på tråden Lösmus