Lösmus
Varför inte en Lösmus i var mans hem? Det ska ju finnas en dildo i varje kvinnas tydligen.
Varför inte en Lösmus i var mans hem? Det ska ju finnas en dildo i varje kvinnas tydligen.
Helt klart!! Ska det vara jämställt så!! Kanon!!
HAHA, helt korrekt!
Det är ju bara att beställa på... :)
Kanske finns i olika sizer, färger och dofter!?!
Passa er grabbar så ni inte får en sån här bara .-D
En man kommer in på ett café med en mus i famnen.
Han beställer en öl till sig själv och 10 pannbiffar till musen.
Värden undrar vad detta är för en märkling mus som kan äta 10
pannbiffar??
Jo, det var så att jag räddade en liten fé och fick tre
önskningar...
Jag önskade mig god hälsa och mycket pengar.
Men den sista önskan - en omättlig mus - missförstod den jäkla lilla fén totalt!!
kolla på www.realdoll.com istället
jodu
Men titta en gång?! se omkring er i detta så kallade jämnställda samhälle. eller som styrs av män då enligt vissa blablabla.
Dildosar!! finns i alla jävla tidningar man kan tänka sej, till och med i Halens och Ellos och teknikmagasinet. Där ligger dom framme så alla kan se barn som vuxna och strååååålar ut sin härlighet till kvinnan. den är tam, den är accepterad, den är lika snäll som ett paket mjölk.
MEN var är Lösmusen? var ärdenna manick nånstans?! ser ni den i ovanstående blaskor? nej. Var finns den? undangömd. den får inte ses av barn eller pensionärer med hjärtproblem. den är snusk! den är äcklig! den är ett motbjudande avbildat könsstycke som inte får visas! den som använder den är pervers, ligger i samma liga som snuskiga farbröder som tafsar på barn.
men visst är det så? håll med.
Ja jag håller faktiskt med dig fullt ut. Hade inte tänkt på det tidigare bara. Själv har jag aldrig ägt en dildo men
de flesta av mina vänner har en. Jag tror att de hade backat om de kom hem till en kille som hade en lösmus. Hyckleri på hög nivå.
Lurv>> Den var bra!!
Tja, varför inte egentligen. det är väl upptill var o en?
Kanske är detta just ditt kall Jimmie- lyfta fram lösmusen i media! (ha ha)
Skämt å sido så har du rätt. Bläddrar ens barn tex i Ellos kan man alltid förklara om dildon att man masserar nacken osv med denna tingest, det är svårare att förklara en lösmus (hamsterbad, sockerskål????)