Lösmus
Varför inte en Lösmus i var mans hem? Det ska ju finnas en dildo i varje kvinnas tydligen.
Varför inte en Lösmus i var mans hem? Det ska ju finnas en dildo i varje kvinnas tydligen.
Min karl tyckte fleshlighten såg lite osexig ut, typ avtändande. Men han kan sitta och runka, är en hand mer tändande? (Nej, nöden har ingen lag? ) Skämt åt sido.
Jag sa att han får väl sitta och porrsurfa och ha musen under datorbordet...haha.
De var dock dyra!
Dildosar finns ju i de flesta prisklasser.
Men varför finns det fler dildosar än lösmusar? Tror det är enklare, billigare att tillverka!
Plus att männen klarar sig bra(?) med att runka, medans en kvinna kanske inte får samma effekt bara genom att stimulera klitoris? Och ett finger eller två är ju inte som en kuk.
Okej, en hand är väl inte som en fitta...men ni fattar hur jag tänker/menar...eller?
Om ni inte vill köpa en "lösmus" så kan man ju göra en med en petflaska och ballonger har jag sett ngnstans!
//Äger flera dildosar, tillsammans med karln!
Petflaska??? i det lilla hålet??? om man är 7 år kanske =P
Hmmm,
kan det vara så att dildos på nåt sätt oxå är en manlig fantasi?
Det är ju inte precis ovanligt att porr innehåller mastruberande tjejjer och då inte på ett sätt som värkar vara det skönaste för tjejjen utan som en kill fantasi? Har själv aldrig fantiserat om en runkande kille, jo att han runkar för att han tänder/tittar på mig, men inte på ideen att han själv är kåt.
Bara en tanke på varför det finns mer tjej-leksaker från första början...
kanske en termos med makaroner??
här finns varken dildo eller lösmus, endast riktiga könsorgan.
Vad är det som hindrar dig att köpa en lösmus? Köp en, var nöjd, eller låt bli och var nöjd. vad spelar det dig egentligen för roll vad andra har för sexhjälpmedel? Det låter lite grann som "Surt sade räven om rönnbären..."
Ehmm hela denna diskussion handlar inte om att jag eller vem annars det ska va vill ha eller inte ha en lösmus. läs
Jag tror det beror på att det kvinnliga könet ses som lite äckligt. Redan som små flickor lär vi oss att inte vara där och peta och vi har inte ens ett namn som är självklart på vårat kön.
Medan en snopp är manlig och tuff och det är gulligt med små pojkar som går och drar i snoppen. Snoppen är nåt att vara stolt över helt enkelt.
Därför är det coolt med dildo men inte med lösmus.